اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیشوا:

فرهنگ شهادت جامعه را از انحراف نجات می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌پیشوا با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از کج رفتاری‌ها و انحراف‌ها نجات می‌دهد.

فرهنگ شهادت جامعه را از انحراف نجات می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت رحمتی‌نیا بعدازظهر امروز در نخستین یادواره سردار رشید اسلام شهید علی قمی کردی که در شهرستان پیشوا برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدا در مرام و هدف خود فقط خدا را می‌دیدند و با تمام وجود برای رسیدن به قرب الهی می‌اندیشیدند.

امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به آرمان والای شهدا و دستاوردهای ارزشمند آنان افزود: چراغ نور خون شهدا همیشه در تاریخ بشریت روشن می‌ماند و شهدای انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس درس آموختگان مکتب عاشورا هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت تنها عاملی است که می‌تواند جامعه را از کج رفتاری‌ها و انحراف‌ها نجات دهد و در این بین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان می‌تواند این فرهنگ را در جامعه متبلور کند.

رحمتی‌نیا عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی به واسطه خون هزاران شهید سرافراز توانسته اقتدار و سربلندی خود را در بین کشورهای جهان حفظ کند و به عنوان نگینی درخشان در آسمان کشورهای اسلامی بدرخشد.

امام جمعه شهرستان پیشوا عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا به این معناست که ما هنوز ادامه دهنده راه شهیدان و امام شهیدان در دستیابی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در این راه ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد. 

وی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروز زنده نگاه داشتن یاد شهیدان، کمتر از شهادت نیست»، خاطرنشان کرد: باید سعی کرد در جایی که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می کنند، با زنده نگاه داشتن یاد شهدا، فضای جامعه را از عطر آنان آکنده کرده و زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را فراهم کنیم. 

در ادامه به شخصیت سردار رشید اسلام شهید علی قمی کردی، این سند افتخار در دوران سخت کردستان پرداخته شد.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول