اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتمین روز شهادت شهید مهدی فتوحی در اردکان گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهید مهدی فتوحی اردکانی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان در حسینیه حماسه‌سازان اردکان برگزار شد.

هفتمین روز شهادت شهید مهدی فتوحی در اردکان گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، فرمانده پادگان ولی‌عصر (عج) اردکان عصر امروز در این مراسم که با حضور امام جمعه، مسئولان و مردم این شهرستان در حسینیه حماسه‌سازان برگزار شد از حضور مردم شهیدپرور یزد و شهرستان‌های استان در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار تقدیر کرد.
حسین یزدی افزود: وقتی شهیدی جان خود را کف دست می‌گذارد و برای حفظ نظام و انقلاب و امنیت مردم جانفشانی می‌کند، در مقابل مسئولیت ما نیز بیشتر می‌شود.
این رزمنده سال‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باب شهادت بسته نیست، خاطرنشان کرد: شهدا پس از دوران هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با اشرار و ضدانقلاب همچنین در راه تحقق امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین ایثار را از خود به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: شهدا هستی خود را فدا کردند تا امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جایگاه مهم ولایت‌فقیه در ایران اسلامی حفظ شود.
یزدی با بیان اینکه در برهه حساس کنونی نظام جمهوری اسلامی به حضور باشکوه و عظیم مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات نیاز دارد، بیان کرد: حضور در صحنه انتخابات که به اقتدار و پایداری نظام گره خورده است، ارج نهادن به جایگاه اسلام، انقلاب، خون شهدا و آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت است.
وی بصیرت و هوشیاری را از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از کج روی‌ها و انحرافات سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: در موقعیت کنونی که دشمن برای ایجاد آشوب و فتنه در جامعه ما تمام قدرت و توان خود را به کار گرفته است، اگر پیروی از ولایت‌فقیه به عنوان یک اصل دینی مورد توجه همگان باشد، دسیسه‌گران و دشمنان به هیچ کدام از مقاصد خود دست نخواهند یافت.
فرمانده پادگان ولی‌عصر (عج) اردکان با اشاره به برخی از خصوصیات اخلاقی شهید مهدی فتوحی اردکانی تصریح کرد: این شهید سرافراز از دوران کودکی در جلسات قرآن، نهج‌البلاغه و اخلاق حضوری موثر داشت و دریافته بود که بالاترین مقام قرب الی الله، شهادت در راه خداست.
به گزارش فارس، شهید فتوحی که از سربازان گمنام امام زمان است، هفته گذشته در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول