اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

نسل آینده و جوانان را با تشریح فرهنگ شهادت بیمه کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ شهادت افق تعیین کرده و نسل آینده و جوانان را با تشریح فرهنگ شهادت بیمه کنیم.

نسل آینده و جوانان را با تشریح فرهنگ شهادت بیمه کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی ظهر امروز در همایش اختتامیه و تقدیر از دست‌اندرکاران راهیان نور غرب کشور در کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت نهم و دهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان و ... کارهای بسیاری انجام داده است.
وی تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت کسانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از نوامیس و کیان انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کردند ترویج دهیم.
استاندار کرمانشاه افزود: باید در راستای ترویج فرهنگ شهادت افق تعیین کرده و نسل آینده و جوانان را با تشریح فرهنگ شهادت بیمه کنیم.
وی تصریح کرد: نسل‌های آینده و جوانان باید از شهدا الگو بگیرند و تبعیت کنند لذا باید راهی را که شهدا رفتند برای نسل آینده ترسیم کنیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: موزه شهدا‌، المان آزادگان‌، یادمان بازی دراز و یادمان شهدای‌ مرصاد از جمله اقدامات انجام شده در استان برای پاسداشت شهداست که یا در مرحله تکمیل بوده و یا در حال انجام زیرساخت آن هستیم.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در بخش اعتبارات استانی و مصوبات سفر رهبری پروژه‌های بسیار خوبی تعریف شده است که اگر در موعد مقرر به انجام برسند ظرفیت‌های استان بالفعل خواهند شد‌.
وی با تاکید بر انجام کارهای نرم‌افزاری در کنار فعالیت‌های سخت‌افزاری تصریح کرد: باید ایده‌های مختلف در این زمینه جمع‌آوری شود. 
هاشمی اضافه کرد: قرار گرفتن استان کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات به عنوان مسیر پیوند دهنده شهدای‌ ایران به شهدای کربلا مجموعه کاملی برای تعالی روح انسان در تمسک به این بزرگان ایجاد کرده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه پیشنهاداتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کرد و گفت: شهرداری‌ها می‌توانند در بلوارها مکان‌هایی را تعریف کنند و وصایای شهدا را در آن بیاورند.
وی افزود: همچنین آوردن گوشه‌هایی از زندگی شهدا در قالب کتاب‌های کوچک جیبی برای استفاده آسان در مکان‌هایی همچون هواپیما از اقداماتی است که می‌تواند انجام شود.
استاندار کرمانشاه در پایان گفت: تربیت افراد چیره دست بازگو کننده خاطرات جنگ و جبهه می‌تواند در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت موثر واقع شود‌.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول