اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت سردار فضلی از عکس‌العمل حاجی‌بخشی پس از شنیدن خبر شهادت پسرش

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج بخشی در حال پخش کردن شکلات بین رزمنده‌ها بود، که همان لحظه خبر شهادت فرزندش را به وی دادند، این رزمنده دلاور بدون کوچک‌ترین لغزش و لرزشی به کار خود ادامه داد و عنوان کرد، عیب ندارد اینها همه پسران من هستند.

روایت سردار فضلی از عکس‌العمل حاجی‌بخشی پس از شنیدن خبر شهادت پسرش
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حاج ذبیح‌الله بخشی که در مسجد امام صادق (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: این رزمنده دلاور سال‌ها با شجاعت و بدون خستگی همپای دیگر رزمندگان جوان و شجاع به دفاع از کشور پرداخت و لحظه‌ای احساس خستگی نکرد.
وی شجاعت، ایثار، مردانگی، صداقت و پشتکار را از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی حاجی بخشی عنوان کرد و ادامه داد: این رزمنده دلاور با داشتن این خصوصیات اخلاقی به دیگر رزمندگان روحیه می‌داد و آنان را برای نبرد آماده می‌کرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود به عملیات کربلای پنج  اشاره کرد و گفت: حاج بخشی در منطقه عملیاتی کربلای 10 در پنجوین عراق، در حال پخش کردن شکلات بین رزمنده‌ها بود که همان لحظه خبر شهادت فرزندش را به وی دادند، این رزمنده دلاور دوران هشت سال دفاع مقدس بدون کوچک‌ترین لغزش و لرزشی به کار خود ادامه داد و عنوان کرد: عیب ندارد اینها همه پسران من هستند.
فضلی افزود: حاجی بخشی یکی از عاشقان ولایت بود که سال‌ها در خط اول دفاع از اسلام و انقلاب حضوری مستمر داشت و نامی نیک را از خود به یادگار گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هست سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه نداند که ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین نشست‌های تخصصی نسل امروز را دلاورمردانی همچون حاجی بخشی و دیگر رزمندگان اسلام آشنا کنیم و آرمان‌های آنان را نسل به نسل و سینه به سینه انتقال دهیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول