اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شهرستان‌های حوزه علمیه خواهران:

ایجاد حوزه علمیه در همه شهرستان‌های ایلام ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون امور شهرستان‌های حوزه علمیه خواهران گفت: ایجاد حوزه علمیه در همه شهرستان‌های ایلام ضروری است.

ایجاد حوزه علمیه در همه شهرستان‌های ایلام ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام اظهار داشت: بر این اساس این مهم در دستور کار این نهاد قرار دارد.
وی ادامه داد: اکنون نیز حوزه علمیه خواهران در برخی از شهرستان‌های استان ایلام از جمله ایلام، آبدانان، دهلران و سرابله فعال و دایر است.
این روحانی با بیان اینکه تاسیس حوزه علمیه برای تامین نیازهای دینی و فرهنگی ضروری است، اضافه کرد: تاسیس حوزه علمیه برای تامین نیازهای دینی و فرهنگی جوانان مناطق مختلف کشور ضرورتی اجتناب‌‌ناپذیر است.
ابراهیمیان تصریح کرد: علما و فضلا از دیرباز مهمترین عوامل تاثیرگذار در نشر فرهنگ و معارف دینی و رشد و شکوفایی حوزه‌های علمیه بوده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این آیین گفت: حوزه‌های علمیه در سراسر کشور از سنگرهای مقابله با جنگ نرم دشمنان و حراست و حفاظت از دین اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام و ‌المسلمین محمد نقی لطفی اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد تحول اساسی در حوزه علمیه خواهران استان ایلام بوده و این حوزه جایگاه اصلی خود را در سطح کشور یافته است.
وی به روی آوردن نسل جوان به معنویت پرداخت و ادامه داد: باید از این ظرفیت برای ترویج و تقویت روزافزون انقلاب اسلامی ایران بهره گرفت.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مولود تلاش و نتیجه حوزه‌های علمیه بوده و این مراکز علمی و دینی در شکل‌گیری، پیروزی انقلاب و استقلال نظام جمهوری اسلامی نقش سازنده و سرنوشت‌سازی داشته‌اند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول