اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران جم در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران جم در سال 91 خبر داد.

راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران جم در سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر امروز در نشست هماهنگی تاسیس حوزه علمیه خواهران جم اظهار داشت: شهرستان جم شهرستانی ولایت‌مدار و ارزش‌مدار است و گسترش تعالیم اسلامی در این شهرستان امری لازم است.
وی افزود: جم دارای پیشینه درخشانی در علوم اسلامی است و اندیشمندان بسیار ارزنده‌ای در این شهرستان به آسمان علم و ادب ایران‌زمین معرفی شده و امروز نیز باید نسبت به پرورش دانشمندان علوم اسلامی اهتمام ورزیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران جم در سال 91 خبر داد و خاطرنشان کرد: در نشست‌هایی که با مدیر توسعه حوزه‌های علمیه خواهران کشور و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان و جمعی از مسئولین شهرستانی داشته‌ایم، مقرر شد حوزه علمیه خواهران در شهرستان تاسیس شود و از سال تحصیلی آینده طلبه خواهر پذیرش کند.
سادات از اختصاص 300 میلیون تومان برای احداث ساختمان حوزه علمیه خواهران از طرف استانداری بوشهر خبر داد و افزود: مقرر شد تا آماده شدن ساختمان حوزه علمیه، یک واحد از منازل شهرک توحید به منظور استقرار موقت اختصاص یابد تا کار آموزش و ثبت‌نام با مشکل مواجه نشود.
وی همچنین از تخصیص اعتبار لازم برای ساخت مدرسه معارف نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: با تاسیس این دو مرکز در حوزه دین و فرهنگ گام مهمی در ارتقای فرهنگ دینی شهرستان برداشته خواهد شد و جوانان شهرستان از رفتن به شهرستان‌های همجوار بی‌نیاز خواهند شد.
امام جمعه جم نیز اظهار داشت: گسترش مراکز اسلامی بویژه حوزه‌های علمیه و مدارس معارف اسلامی در این شهرستان امری مهم است که با همکاری همه مسئولان در حال انجام است.
حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: امروز برای رشد و پیشرفت کشور باید نسبت به توسعه و ترویج تعالیم اسلامی و ارزش‌ها و معنویات اهتمام ورزیم و بدون تردید راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران گامی مهم در این عرصه است.
وی یادآور شد: از همه مسئولان شهرستان و استان انتظار داریم نسبت به احداث این حوزه همکاری بیشتری کنند تا با کمترین مشکل این امر محقق شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول