اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت

اختصاص مسکن مهر به جانبازان زیر 25 درصد در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی نام آوران هشت بهشت مشهد گفت: مسکن مهر به جانبازان و ایثارگران زیر 25 درصد برای نخستین بار در مشهد اختصاص یافت.

اختصاص مسکن مهر به جانبازان زیر 25 درصد در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان سحرخیز ظهر امروز در نشست خبری که در سالن اجتماعات شرکت تعاونی هشت بهشت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: برای نخستین بار فراخوانی از طرف این شرکت تعاونی برای جانبازان و ایثارگران زیر 25 درصد مبنی بر اختصاص مسکن مهر ارائه شد که با استقبال خوبی مواجه شد.
وی با اشاره به اینکه این شرکت در بهمن 88 توسط بنیاد شهید تاسیس شد، عنوان کرد: متاسفانه بنیاد شهید این شرکت را برای رسیدن به اهداف خود مبنی بر خانه‌دار کردن ایثارگران و جانبازان  زیر 25 درصد حمایت نکرده است.
سحرخیز با بیان اینکه 800 نفر از این طرح استقبال کردند، عنوان کرد: 460 نفر از این تعداد واجد شرایط مسکن مهر بودند که 100 نفر نیز در مشهد متقاضی شدند.
مدیرعامل شرکت تعاونی نام‌آوران هشت بهشت افزود: این مجموعه مسکن مهر در بلوار الهیه، منطقه 12 شهرداری در مرحله اول برای 33 نفر از اعضا و در مجموع برای 88 نفر  خریداری شده است.
وی با اشاره به زمان آغاز و اتمام این پروژه ادامه داد: همزمان با میلاد امام رضا (ع) در تاریخ 17 مهر 89 عملیات اجرایی آن آغاز و پیش‌بینی شده است که 16 ماه طول بکشد و واحدهای مسکونی به جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تحویل گردد.
سحر خیز گفت: این شرکت جزو پنج شرکت تعاونی برتر استان خراسان رضوی بوده و در راستای خانه‌دار کردن مردم عزیز گام بر می‌دارد و جانبازان و ایثارگران زیر 25 درصد که کمتر مورد توجه واقع شده اند در اولویت قرار دارند.
وی افزود: خوشبختانه در اجرای این طرح برخی از نهادها مانند شهرداری مشهد، تامین اجتماعی، مسکن و شهرسازی، موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان، بانک ملی و شخص استاندار کمک‌های شایانی برای به ثمر نشتن این طرح انجام دادند.
مدیرعامل شرکت تعاونی نام آوران هشت بهشت به تسهیلات و هزینه‌های ساخت این واحدهای مسکونی اشاره و خاطرنشان کرد: بهای تمام شده هر واحد مسکونی بر اساس پیش بینی‌ها حدود 470 میلیون ریال است که از این مبلغ 210 میلیون ریال آن توسط دولت در قالب تسهیلات مسکن مهر و باقیمانده آن توسط اعضا شرکت تعاونی متقبل شده شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول