اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمانشاه:

10 هزار عامل اجرایی انتخابات مجلس را در کرمانشاه برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمانشاه گفت: بیش از 10 هزار نفر به عنوان عامل اجرایی کار برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سطح حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام می‌دهند.

10 هزار عامل اجرایی انتخابات مجلس را در کرمانشاه برگزار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محسن زرین‌ماه ظهر امروز در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه اظهار کرد: از 567 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده برای شهرستان کرمانشاه 420 شعبه در شهر کرمانشاه مستقر بوده که از این تعداد 406 شعبه ثابت و 14 صندوق سیار است.
وی ادامه داد: 63 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کاندیداتوری خود را برای عضویت در مجلس نهم اعلام کرده و با توجه به اینکه 51 درصد جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند، اطلاع‌رسانی توسط روابط عمومی‌های ادارات استان برای تشویق مردم در راستای حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امری ضروری و لازم است.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: براساس قانون، تبلیغات انتخاباتی از چهارم اسفند آغاز و تا ساعت هشت صبح روز 11 اسفند ادامه خواهد داشت.
زرین‌ماه تصریح کرد: هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از محدوده زمانی تعیین شده و نیز الصاق عکس یا سایر ابزار تبلیغاتی در محدوده ادارات و دستگاه‌های دولتی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.
وی از مسئولان روابط عمومی ادارات و مردم درخواست کرد، هرگونه اقدام خلاف قانون در زمینه تبلیغات زودهنگام را به کمیته مبارزه با تخلفات تبلیغات انتخابات فرمانداری کرمانشاه اطلاع دهند.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی خدمات دولت و ایجاد رضایتمندی در مردم گفت: تلاش‌های زیادی به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت می‌گیرد و گواه آن پیشرفت روزافزون کشور است که باید با برنامه‌ریزی و همکاری روابط عمومی‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.
فرماندار کرمانشاه از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خواست تا بدون جانبداری از کاندیدایی خاص، با هدف جلب مشارکت مردم تمام تلاش خود را برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات به موقع در فرصت باقی‌مانده انتخابات به کار گیرند.
زرین‌ماه همچنین اعلام کرد: بیش از 10 هزار نفر به عنوان عامل اجرایی کار برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سطح حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام می‌دهند.
انتهای پیام/م20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول