اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: در نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی در برگزاری انتخابات را مردم عهده‎دار هستند.

مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند
فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره تصمیم‌های کلان و حاکمیتی با اعلام نظر مستقیم مردم صورت می‌گیرد و این افتخار ماست که در کشور مردم حاکم اصلی هستند.
وی با تقسیم فعالان عرصه انتخابات به سه دسته مسئولان، داوطلبان و مردم، افزود: در مراحل مختلف انتخابات نقش اصلی را خود مردم عهده‌دار هستند که این ویژگی ممتاز نظام انتخاباتی ما در مقایسه با دیگر نظام‌ها و مدل‎ها است.
فرماندار شهرستان اردل گفت: هیئت‎های اصلی و فرعی برگزاری انتخابات، اعضای شعب اخذ رأی و اعضای هیئت نظارت همه از بین مردم انتخاب می‎شوند.
وی به حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در شعب اخذ رأی و نظارت آنان بر کار اخذ و شمارش آرا اشاره و تأکید کرد: مسئولان تنها نظارت ضمنی و پشتیبانی را در انتخابات بر عهده دارند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردل ادامه داد: مردم به‌عنوان تعیین کننده‌ترین گروه در عرصه انتخابات، انتظار دارند که مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات امانتدار خوبی برای آرای آنان باشند.
وی تصریح کرد: انتظار مردم از داوطلبان ورود به مجلس نیز این است که پایبند به قوانین باشند چرا که خود برای ورود به قوه قانونگذاری و وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن پا به این عرصه گذاشته‌اند.
به گفته وی، لازمه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور همکاری و تعامل همه این گروه‎ها در مراحل مختلف انتخابات است که تحقق این مهم نویدبخش برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط خواهد بود که نتیجه‌اش سرافرازی نظام و یاس دشمنان خواهد بود.
خسروی مهم‎ترین وظیفه هیئت اجرایی را فراهم‎کردن زمینه برگزاری صحیح انتخابات دانست و افزود: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند فراهم است تا مردم که همواره با مشارکت حداکثری و موقعیت‎شناسی خود در صحنه‏های مختلف توطئه‎های گوناگون دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده، این بار نیز به خلق حماسه‌ تاریخی دیگری دست بزنند.
وی به سخنان راهگشای اخیر مقام معظم رهبری در همین راستا اشاره کرد و گفت: مردم ما به اهمیت حضور در انتخابات 12 اسفند واقف هستند و حضور  در این عرصه را یک وظیفه ملی و دینی می‎دانند.
فرماندار اردل انتخابات را فی‌النفسه چالش‎برانگیز دانست و گفت: مردم باید مراقبت کنند تا بدخواهان و دشمنان از فضای رقابت و تبلیغات سوءاستفاده نکنند و با ایجاد چالش به امنیت ملی کشور، استان و شهرها خدشه وارد نکنند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول