اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل:

قرارداد نیروگاه زباله‌سوز با مالزی 20 ساله است

خبرگزاری فارس: شهردار آمل از کلنگ‌زنی پروژه زباله‌سوز آمل در دهه ‌فجر امسال خبر داد و گفت: قرارداد پروژه زباله‌سوز آمل با یک شرکت مالزیایی منعقد شده و مدت آن 20 سال است.

قرارداد نیروگاه زباله‌سوز با مالزی 20 ساله است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی امروز در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه آمل بیان داشت: قرارداد پروژه زباله‌سوز آمل با یک شرکت مالزیایی منعقد شده و مدت آن 20 سال است.
وی با اشاره به اینکه تأمین زباله این کارخانه از شهرهای محمودآباد، فریدونکنار، سرخرود و آمل میسر می‌شود، ادامه داد: حاصل احتراق این زباله نیروی الکتریسیته است که به برق منطقه‌ای فروخته می‌شود.
وی افزود: این کارخانه دهه ‌فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.
امیرسلیمانی درباره وضعیت بودجه‌ای شهرداری آمل گفت: بودجه امسال شهرداری آمل 54 میلیارد و 800 میلیون تومان است که شهرداری در تحقق آن تاکنون هیچ مشکلی ندارد.
 وی با بیان اینکه 80 درصد پروژه‌های شهری را سازمان عمران شهرداری به عهده گرفته است، افزود: احداث خیابان شهید امین طبرسی که کلنگ آن سوم خرداد سال جاری به زمین زده شد از هفته‌های آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی سازمان آتش‌نشانی آمل را یکی از برترین سازمان‌های آتش‌نشانی کشور معرفی کرد و گفت: این سازمان با دارا بودن مرکز علمی کاربردی ساخا نقش بسزایی در تربیت نیروی‌های متخصص در امور تخصصی شهرداری‌های کشور دارد.
امیرسلیمانی وضعیت ناوگان تاکسیرانی آمل را مطلوب دانست و از آماده‌سازی دو جایگاه سی‌ان‌جی برای تاکسی‌های در آینده نزدیک خبر داد.
شهردار آمل خاطرنشان کرد: مشارکت مردم تاکنون موجب پیشبرد پروژه‌های عمرانی و خدماتی شده است و امیدواریم با درک صحیحی که از مجموعه خدوم شهرداری دارند بیش از پیش به یاری ما بشتابند.
امیرسلیمانی با اشاره به اینکه شهرداری آمل در آزمون استخدامی که 22 دی ماه برگزار می‌شود 48 نیرو را جذب خواهد کرد، گفت: سازمان شهرداری‌ها تقریبأ پس از شش ماه آزمون دیگری را نیز در سطح کشور برگزار می‌کند.
 انتهای‌پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول