اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

لوکوموتیورانان در فنی‌ و حرفه‌ای کرمان آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: دوره آموزش فنی و حرفه‌ای لوکوموتیورانان راه‌آهن کرمان برای نخستین بار در کشور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان افتتاح شد.

لوکوموتیورانان در فنی‌ و حرفه‌ای کرمان آموزش می‌بینند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان پیش از ظهر امروز دوره آموزش فنی و حرفه‌ای لوکوموتیورانان راه‌آهن کرمان برای نخستین بار در کشور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان افتتاح شد.
مهدی ابراهیمی‌نژاد مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان در این آیین با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال مؤثر در جامعه و مهار بحران بیکاری به ویژه در قشر تحصیل کرده، گفت: بازار کار، کارآموزان برخی رشته‌های ما را به شدت دنبال می‌کند.
وی با اشاره به بین‌المللی بودن گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: کارآموزان دوره لوکوموتیورانی باید با تمام توان برای ارتقای مهارتی خود تلاش کنند و ما نیز در این راستا تمام امکانات خود را در اختیار قرار می‌دهیم.
احمد پاسیار مدیرکل راه‌آهن استان کرمان نیز با اشاره به نیاز لوکوموتیورانان به دانش و تخصص فنی، گفت: 30 نفر از منتخبان در این دوره شرکت می‌کنند و بین‌المللی بودن گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای فرصتی استثنایی است و بخش خصوصی‌ باید از آن بهره بگیرد.
محمد شهرکی معاون فنی آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمان در این مراسم گفت: حرف اول را امروز در اشتغال دنیا مهارت می‌زند و کارآموزان لوکوموتیورانی در این دوره آموزشی علاوه بر موارد تخصص شغلی با مهارت‌های عمومی کارآفرینی، ICDL، زبان انگلیسی، ایمنی و بهداشت و CBT نیز آشنا می‌شوند.  
ملا محمدی رئیس اداره آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: این دوره هشت ماهه یک هزار و 70 ساعت به صورت تئوری و عملی طبق استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و با نظارت این اداره کل در مجتمع مراکز و اداره کل راه‌آهن اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول