اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع شهدای انقلاب

«مبارز» به جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای راه یافت

خبرگزاری فارس: کارگردان کرمانی از راهیابی فیلم داستانی «مبارز» به هشتمین جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای خبر داد و گفت: این فیلم با موضوع شهدای انقلاب اسلامی ساخته شده است.

«مبارز» به جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای راه یافت
مصطفی موسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهدای انقلاب اسلامی در حال گمنام شدن هستند و بیشتر به شهدای دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود، تصمیم به ساخت فیلم «مبارز» گرفتم.
وی خاطرنشان کرد: فیلم «مبارز» با موضوع شهدای انقلاب اسلامی ساخته شده است و حوزه هنری استان کرمان تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد.
موسایی با بیان اینکه فیلم «مبارز» در دو ورژن 100 ثانیه‌ای و سه دقیقه‌ای تولید شده است، ابراز داشت: این فیلم در بازار تاریخی قلعه محمود کرمان فیلمبرداری شده است.
وی تصریح کرد: فیلم‌های 100 ثانیه‌ای محدود هستند و این محدودیت موجب ایجاد خلاقیت می‌شود و ما نیز توانستیم، فیلم داستانی نابی را در این ورژن تولید کنیم.
موسایی از حسام حسینی و جواد ابراهیمی به ترتیب به عنوان تصویربردار و تدوینگر فیلم «مبارز» نام برد و افزود: میلاد عسکری عکاس و میلاد معین‌الدینی، یاسین شرفایی و مصطفی موسایی بازیگران این فیلم هستند.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار در جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای شرکت می‌کنم، عنوان کرد: تاکنون فیلم مستند «گنبد جبیله» و فیلم داستانی «کهنه و نو» را تولید کرده‌ام.
موسایی ابراز داشت: فیلم مستند درباره دکتر علی شریعتی را در دست ساخت دارم.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول