اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش ورزش از پنجره حقیقت؛

فیلم کوتاه «شروع کامل» برگزیده شد

خبرگزاری فارس: در اختتامیه نخستین همایش ورزش از پنجره حقیقت «شروع کوتاه» به کارگردانی محمدرضا شیخ در بخش فیلم کوتاه جشنواره برگزیده شد و در این همایش به نمایش درآمد.

فیلم کوتاه «شروع کامل» برگزیده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ورزش از پنجره حقیقت، محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان، یزدی‌زاده مدیریت ورزشی فرهنگی تفریحی  شهرداری، معتمدی معاونت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ورزشی مساجد به همراه عوامل اجرائی این همایش و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.
این همایش 26 تیر ماه هم‌زمان با ولادت امام زمان آغاز و فراخوان همایش تا 17 آذرماه ادامه داشت، داوری آثار نیز از 18 تا 25 آذرماه در دو مرحله عمومی  و تخصصی صورت گرفت.
گزارش فارس حاکی است، در اختتامیه نخستین همایش ورزش از پنجره حقیقت با توجه به اینکه در بخش فیلم کوتاه فیلمی عنوان رتبه نخست را به دست نیاورد محمد رضا شیخ  و بهزاد اسلامی به ترتیب رتبه دوم و سوم این بخش را کسب کردند.
در بخش انیمیشن ولی‌الله خاکی برای انیمیشن توهم رتبه سوم را کسب کرد و از حمید رضا سهرابی و فرهاد خسروی نیز تقدیر شد.
در بخش عکاسی جشنواره امیر طوفانی، روح‌الله عباسیان و فضل الله مینائیان رتبه سوم را به دست آوردند و از سید حمیدرضا سلطان ابراهیمی و جواد حیران یزدی تقدیر شد.
در قسمت مقالات ارسالی به جشنواره محسن قضاوی رتبه اول را به دست آورده و رضا عباسی بختیاری و محمد اسماعیل‌زاده مقام سوم را کسب کردند.
در طراحی و نقاشی شقایق امیر شقاقی رتبه دوم را به دست آورد و  حسین نوروزی و آیت‌الله صفری رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش آزاد از حامد منصوری مرضیه بدیهی تقدیر شد.
حاشیه‌های مراسم:
*در این همایش از طرف انجمن حمایت از توان خواهان جسمی ذهنی فیلمی به جشنواره ارائه شده بود که بازیگران معلول این فیلم به همراه مربیان و والدین خود در جشنواره حضور داشتند که در طول جشنواره هیچ سخنی از آنها و فیلمشان به میان نیامد که اعتراض شدید مدیر این موسسه را در برداشت.
*در انتهای مراسم و در حالی که جشنواره به انتها رسیده بود با اشاره‌ها و توصیه‌های مداوم برخی از مسئولان ورزشی استان به صورت گذرا از این معلولان به صورت شفاهی تقدیر شد و این در حالی بود که بیشتر این معلولان به همراه والدین و مربیان خود به حالت اعتراض جلسه را ترک کرده بودند.
*مسئول انجمن حمایت از توانخواهان جسمی ذهنی فردا در حالی این مراسم را ترک کرد که خطاب به فرزند معلول خود که بسیار ناراحت بود می‌گفت: "چه کار کنم مامان جون؟ فیلم تو پخش نکردند دیگه"
*وی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: بنویسید مادری با چشمان اشکبار جلسه را ترک کرد و کسی به ما بها نداد،بچه‌های موسسه ما را تنها برای نمایش و پر کردن صندلی‌های این همایش می‌خواستند.
*مسئولان همایش در برابر اعتراض‌های این افراد سکوت کرده بودند اما در گفت‌وگو با خبرنگاران به اشتباه ناخواسته و از روی فراموشی خود اذعان داشتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول