اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

فیلم کوتاه نیازمند یک فکر بزرگ است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: فیلم کوتاه نیازمند یک فکر بزرگ است.

فیلم کوتاه نیازمند یک فکر بزرگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمود عالیشوندی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در شهرستان گراش، اظهار داشت: ساخت یک فیلم کوتاه دارای ظرایف خاصی است و به یقین فیلم‌های کوتاهی امروز می‌توانند مطرح شوند که در ساخت آن فکر بزرگی وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: در ساخت فیلم کوتاه عمق اندیشه باید تا جایی پیش برود که در کمترین زمان بتواند مخاطب را تحت تأثیر خود قرار داده و پیام را منتقل کند.
این مسئول گفت: با ساخت فیلم کوتاه و حمایت از آن در این استان می‌توان قدم‌های رو به رشدی در این زمینه برداشت.
عالیشوندی اضافه کرد: فیلم کوتاه در صورتی که با تمرکز و دقت مورد بازبینی و نمایش قرار گیرد و این فاکتورهای مهم در ساخت آن رعایت شود، در لحظه لحظه خود پیام‌هایی را خواهد داشت که این پیام‌ها بی‌شک ماندگار می‌شود.
این مقام فرهنگی ابراز داشت: اگر چه نام جشنواره فیلم کوتاه کل گراش با عنوان فیلم کوتاه مطرح است اما عمر این جشنواره در هشتمین سال پیاپی نشان از همت برگزار کنندگان آن دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: نام گراش در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خیران و رزمندگان بزرگوارش برای همگان، یاد‌آور خاطرات شیرینی بوده که این خاطرات به یقین افتخاری مهم برای این شهرستان است.
عالیشوندی تصریح کرد: اگر امروز بپذیریم که فقر در معنای مادی آن با فقر فرهنگی آمیخته شده ضرورت تلاش برای مبارزه با فقر فرهنگی بیشتر نمایان می‌شود.
این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به برخورداری شهرستان گراش از مواهب مادی می‌توان گفت که تشکیل خیران فرهنگی در کنار سایر خیرانی که با قدرت و قوت ویژه در حال فعالیت هستند ضروری است.
وی در پایان ابراز داشت: با توجه به امکانات موجود در شهرستان گراش و در صورت تأمین امکانات، به یقین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای ایجاد یک نمایندگی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول