اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی رئیس مجموعه‎سوارکاری گنبدکاووس انجام شد؛

اعلام نتایج نهایی هفته پنجم کورس سوارکاری پاییزه در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: رئیس مجموعه‎سوارکاری شهرستان گنبدکاووس نتایج نهایی هفته پنجم کورس سوارکاری پاییزه گنبدکاووس را اعلام کرد.

اعلام نتایج نهایی هفته پنجم کورس سوارکاری پاییزه در گنبدکاووس
حکیم ایگدری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: برندگان هفته پنجم این دوره از رقابت‎ها نزدیک به 163 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.
وی تصریح کرد: در رقابت‎های هفته پنجم کورس پاییزه گنبدکاووس تعداد 62 راس اسب شامل نژادهای ترکمن، تروبرد داخلی و دوخون در شش دور به رقابت پرداختند که هر یک از دورهای در مسافت‎های یک هزار متر برگزار شد.
رئیس مجموعه‎سوارکاری شهرستان گنبدکاووس گفت: بر اساس نتایج هفته پنجم در کورس‎های شش‎گانه در کورس اول اسب نازدانه با چابک‌سواری رضا کریمی به مقام اول دست یافت و اسب‎های قره داغ و بشیکا به ترتیب دوم و سوم شدند.
ایگدری خاطرنشان کرد: در کورس دوم نیز تیارا با چابک‌سواری متین آموت رتبه اول مسابقات شد و اسب‎های جیجی ال‎کلاسیکو و گلوری مقام‎های دوم و سوم را تصاحب کردند.
وی ادامه داد: در کورس سوم نیز هلدی تاپ با چابک‌سواری ابوطالب چاری‎زاده به مقام اول رسید و اسب دازگل دوم شد و در همین دور داز لینا به مقام سوم رسید.
رئیس مجموعه‎سوارکاری شهرستان گنبدکاووس گفت: در کورس چهارم چکلین با چابک‌سواری کمال دالی‎جه عطا اول شد و اسب یوا دومی را به دست آورد و در ادامه اسب هیدروژن مقام سومی را از آن خود کرد.
ایگدری خاطرنشان کرد: کورس پنجم این دوره از مسابقات هفته پنجم با قهرمانی سلطان بانو به چابک‌سواری محمد خوجملی اجرا شد و اسب فری‌ناز حایز جایگاه دومی و اسب داز رومیسا به مقام سومی رسید.
کورس ششم نیز با قهرمانی اسب هانهل به چابک‌سواری یاسر جرجانی پایان یافت و اسب ذبیح دوم شد و اسب سیبری مقام سومی را به دست آورد.
روز جمعه هفته ششم این دوره از رقابت‎های سوارکاری نیز با شرکت 56 راس اسب در شش دور برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول