اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از چهره‌های اصولگرای استان کرمانشاه:

انتخابات ظرفیتی برای تحکیم پیوند نظام اسلامی با مردم است

خبرگزاری فارس: یکی از چهره‌های اصولگرای استان کرمانشاه گفت: انتخابات ظرفیت بسیار خوبی برای تحکیم پیوند نظام اسلامی با مردم است.

انتخابات ظرفیتی برای تحکیم پیوند نظام اسلامی با مردم است
حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شرکت مردم در انتخابات تکلیف است و دنیا نظاره‌گر این حضور خواهد بود لذا مردم تکلیف دارند مشارکتی فعال در این عرصه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه انتخابات ظرفیت بسیار خوبی برای تحکیم پیوند نظام اسلامی با مردم است، تصریح کرد: نظام اسلامی ما در دنیا منحصر به فرد است چراکه یک محور آن ولایت فقیه و محور دیگرش مردم هستند بنابراین انتخابات پایه بسیار مهمی برای تحکیم پیوند مردم با ولایت است.

حسینی‌مقدم خاطرنشان کرد: انتخابات تعیین سرنوشت هر جامعه‌ای است و جامعه در انتخابات حرف‌های ناگفته‌اش را بیان می‌کند.

وی اضافه کرد: انتخابات امر مهمی است چرا که مردم با انتخابشان می‌خواهند یک رویه تغییر، تقویت و یا تعدیل شود.

حسینی‌مقدم تأکید کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید زمینه و فضای انتخاباتی سالم را فراهم کنیم.

وی از جمله شاخص‌های انتخاب فردی اصلح را سلامت شخصیتی و طهارت نفسانی فرد عنوان کرد و گفت: افراد منتخب نباید فردگرا، خودگرا و گروه‌گرا باشند.

این چهره اصولگرای استان کرمانشاه تاکید کرد: باید افرادی را انتخاب کرد که منافع کل مملکت، مردم و نظام را مدنظر قرار دهند و در عمل، گفتار و رفتار پیرو ولایت باشند.

حسینی‌مقدم با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان تصریح کرد: تبلیغات دشمنان نتیجه عکس می‌دهد و معیار مردم نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: داوطلبان انتخابات باید از هم‌اکنون آمادگی برد و باخت را داشته باشند و چنانچه شکست خوردند آن را متوجه کارگزاران انتخابات و نظام ندانند..

حسینی‌مقدم به نامزدهای انتخابات توصیه کرد: از دروغ گفتن و تضعیف یکدیگر بپرهیزند و اخلاق اسلامی و انسانی را در عرصه انتخابات مراعات کنند.

این چهره اصولگرای استان خاطر‌نشان کرد: اصلاح‌طلب واژه‌ای است که هر کس برداشتی از آن دارد؛ اما نفس اصلاح‌طلبی خوب است اگر در مسیر تضعیف یا تقابل با نظام قرار نگیرد.

حسینی‌مقدم افزود: اگر اصلاح‌طلبی در مسیر ضدیت با نظام، ارزش‌ها و انقلاب قرار بگیرد قطعاً فساد‌طلبی است و جامعه اسلامی با چنین اصلاحاتی که ریشه در فساد دارد، هیچ رابطه‌ای ندارد.

حسینی‌مقدم ادامه داد: اصلاح‌طلبان اگر از اصول انقلاب، امام و ولایت فقیه تخطی نکنند و پایبند به این اصول باشند می‌توانند در عرصه رقابت حضور یابند.

وی در پایان با اشاره به بازتاب شرکت مردم در انتخابات در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های دنیا بر ضرورت حضور گسترده و حداکثری مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول