اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلیمان فلاح در گفت‌وگو با فارس:

به 3 امتیاز دیدار با سپاهان نیاز مبرم داریم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به پیروزی استقلال، نفت و تراکتورسازی برای شکست سپاهان و ماندن در جمع مدعیان به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز مبرم داریم.

به 3 امتیاز دیدار با سپاهان نیاز مبرم داریم
میلاد سلیمان فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: با وضعیت بسیار خوبی که داریم و انگیزه بالایی که بازیکنان تیم برای موفقیت دارند، تنها برای کسب برتری و به دست آوردن سه امتیاز برابر سپاهان اصفهان به میدان می‌رویم.
وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبای قم در حال حاضر تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی هستند و هر دو تیم برای اینکه بار دیگر در موقعیت بهتری در جدول بایستند، برای سه امتیاز بازی می‌کنند اما تیم ما بهتر از حریف بازی خواهد کرد.
مهاجم تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: تیم صبای قم به دلیل تساوی در بازی‌های گذشته خود امتیازات ارزشمندی را از دست داده‌ است و برای جبران ناکامی بازی‌های شش هفته قبل قطعا تنها به دنبال سه امتیاز بازی امروز است.
وی بیان داشت: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در بازی گذشته خود برابر استقلال تهران بازی خوبی به نمایش گذاشت و ما نیز مقابل تراکتورسازی شایسته کسب پیروزی بودیم به همین خاطر می‌توانیم این تیم را در خانه خود شکست دهیم.
مهاجم تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبای قم در تلاش برای کسب جواز صعود به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با قدرت بازی می‌کند تا بتوانیم بعد از شش هفته پیروزی دلچسبی را به دست آوریم.
وی با اشاره به وضعیت تیم صبای قم در آستانه بازی امروز برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در فولاد شهر اصفهان، اظهار داشت: آمادگی بازیکنان ما در سطح بسیار خوبی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پیروز این بازی خواهیم بود.
سلیمان فلاح با مرور نتایج بازی‌های اخیر صبای قم به تساوی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: با وجود فرصت‌های مناسب و کافی برای گلزنی، تیم ما با بد اقبالی فرصت کسب پیروزی و سه امتیاز را از دست داد.
وی ادامه داد:‌ در این بازی می‌توانیم از وجود بهترین بازیکنان تیم استفاده کنیم تا با استفاده از اشتباهات خط دفاعی تیم سپاهان اصفهان در بازی امروز برابر این تیم به برتری دست یافته و نهمین پیروزی خود را در لیگ کسب کنیم.
مهاجم تیم فوتبال صبای قم با اشاره به داشتن بازیکنانی مطرح و توانا در تیم صبای قم تاکید کرد: امیدوارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، از این هفته به راحتی برابر حریفان امتیاز از دست نداده و بتوانیم چهره واقعی تیم صبای قم را به نمایش بگذاریم.
تیم‌ فوتبال صبای قم از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان صف‌آرایی می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول