اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی دور رفت صورت می‌گیرد

مصاف صبای قم با نفت اهواز در آخرین بازی خانگی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف امید نفت اهواز می‌رود.

مصاف صبای قم با نفت اهواز در آخرین بازی خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پایانی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی به مصاف یکی از چهار نماینده استان خوزستان می‌رود.
خوزستان در لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور چهار نماینده دارد که این تیم‌ها به ترتیب استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و نفت اهواز هستند و همگی در جمع تیم‌های بالانشین لیگ برتر امید حضور دارند.
اما بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور، دیدارهای لیگ برتر فوتبال امید روز جمعه بیست و سوم دی ماه هفته پایانی خود از دور رفت را پشت سر می‌گذارد و لیگ‌ برتری‌ها در شش دیدار با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
در این بین تیم فوتبال امید صبای قم که هفته گذشته موفق به کسب دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها شد، در دیداری خانگی که بسیار حساس نیز خواهد بود، از ساعت 14 روز جمعه بیست و سوم دی ماه در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال امید نفت اهواز است.
صبایی‌ها اکنون روحیه بسیار خوبی برای رویارویی با تیم فوتبال امید نفت اهواز دارند، زیرا بعد از 10 هفته که نتوانستند طعم پیروزی مقابل حریفان خود را بچشند، در هفته دوازدهم در دیداری خارج از خانه دیگر تیم نفتی حاضر در لیگ برتر امید یعنی صنعت نفت آبادان را شکست دادند.
شاگردان سید محسن بابامیری در هفته دوازدهم در خارج از خانه و در دیداری که در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد، مهمان تیم فوتبال امید صنعت نفت بودند و در پایان با گلی که در دقایق پایانی به دست آوردند، موفق به شکست میزبان خود شدند.
صبای قم در 11 مسابقه قبل خود از مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور موفق به کسب تنها دو پیروزی مقابل تیم‌های فوتبال امید ابومسلم مشهد و صنعت نفت آبادان شده است که اتفاقا هر دو پیروزی به دیدارهای خارج از خانه باز می‌گردد.
صبا در هفته نخست در ورزشگاه تختی شهر مشهد با دو گل از سد میزبان خود تیم انتهای جدولی ابومسلم مشهد گذشت و در هفته دوازدهم نیز در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل موفق به شکست میزبان خود تیم صنعت نفت آبادان شد.
در جدول 13 تیمی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، امیدهای صبای قم در حال حاضر با 10 امتیاز حاصل از دو پیروزی، چهار تساوی و پنج باخت در جدول رده‌بندی در مکان یازدهم و بالاتر از تیم‌های فوتبال امید ماشین‌سازی تبریز و ابومسلم مشهد قرار دارد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در حال حاضر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 27 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول