اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

تجلیل از علما تجلیل از ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: تجلیل از علما در حقیقت تجلیل از ارزش‌ها و علم است.

تجلیل از علما تجلیل از ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری سه‌شنبه شب در آیین گرامیداشت عملیات کربلای چهار و پنج و تجلیل از شهدا و حجت‌الاسلام شیخ ابوالقاسم شاکری امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان اظهار داشت: شیخ ابوالقاسم شاکری فردی اهل تقوا و جهاد در راه خدا است.
وی با بیان اینکه از حدود 60 سال قبل همزمان با طلبه شدن با حجت‌الاسلام شیخ ابوالقاسم شاکری آشنا شدم، تصریح کرد: این شخص پدر شهید و عالم شهر کرمان است.
جعفری خاطرنشان کرد: تجلیل از علما در حقیقت تجلیل از ارزش‌ها و علم است.
وی با تاکید بر اینکه تمام کارها باید برای خدا و در راه خداوند باشد، ابراز داشت: بعضی از افراد مانند منافقان کوردل دست به کارهایی می‌زنند که برای خدا و در راه او نیست.
جعفری عنوان کرد: منافقان ارزشمندترین عالمان دین مانند شهید بهشتی و شهید مطهری را به شهادت رساندند و ضربه‌های سنگینی را به اسلام، جمهوری اسلامی و ایران وارد کردند.
وی حضور در جبهه‌ها را از جان گذشتگی دانست و بیان داشت: خدا دستور می‌دهد به شهدا «مردگان» نگویید، زیرا آنها زنده‌اند و روزی دارند.
جعفری با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از شهادت نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید «زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست».
وی اذعان داشت: باید برای خانواده شهدا حرمت و ارزش قائل شویم، زیرا اگر شهدا و خانواده‌هایشان نبودند، این انقلاب و کشور از دست رفته بود.
جعفری تصریح کرد: با از خودگذشتگی شهدا ما به استقلال و آزادی رسیدیم و رهبر ما با صدای رسا در برابر آمریکا و همدستان پلیدش ایستادگی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با همراهی مردم توانست انقلاب کند و ما را از وابستگی به بیگانگان رها کند.
جعفری سکوت نخبگان و ناآگاهی مردم را از علت‌های شهادت امامان معصوم (ع) برشمرد و ابراز داشت: در زمان کنونی مردم ما در صحنه هستند و به رهبری لبیک می‌گویند.
وی با اشاره به نزدیک شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس در راس امور است و این دوره انتخابات باید پرشورتر برگزار شود.
امام جمعه کرمان افزود: بعد از رحلت امام راحل خداوند به ما تفضل کرد و با هدایت‌های امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی روی کار آمدند و هیچ شخصی فضیلت و بزرگواری ایشان را نداشتند.
جعفری با بیان اینکه جریان انحرافی در صدد هستند تا مجلس نهم را تصاحب کنند، ابراز داشت: آنها از راه‌های گوناگون قصد انجام این کار را دارند و پول نیز در اختیار این گروه قرار دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول