اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

شهدا مظهر اقتدار نظام ایران هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان با بیان اینکه مظهر اقتدار، سربلندی و شکوه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند، گفت: شهدا با درک مفاهیم ایمان و شجاعت در باور و اعتقادات خویش زمینه شکست دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کردند.

شهدا مظهر اقتدار نظام ایران هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی صبح امروز در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان دهگلان، اظهار داشت: شهدا با خلق حماسه‌های ماندگار و جاودانه مایه افتخار و عزت کشور شده و به ملت ایران حیات دوباره بخشیدند.
به گفته وی، شهدا با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تاکید کرده به معنای واقعی به نمایش گذاشتند.
فرماندار دهگلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با خون شهدا رشته و حیاتی محکم پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی با تمام توان سعی در پاره کردن این ریسمان محکم دارد، اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب ریشه‌دار در آرمان‌خواهی و توجه به نیازهای حقیقی بشریت است.
رضایی از شهدا به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه معنوی مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان نام برد و افزود: مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند مسیر عزت‌آفرینی است و سعادت دنیا و آخرت ما در تجلی آن است.
به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران امروز انقلاب آرمان و الگویی برای جهان بشریت است که تمام پیام‌ها و آموزه‌های آن برگرفته از روح آزادیخواه بشریت و اصالت انسان‌ها است.
فرماندار دهگلان بر ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان تاکید کرد و افزود: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس خاستگاه ظهور انسان‏های وارسته‏ و بزرگی بوده است که الگوگیری از آنان عظمت انقلاب را برای همیشه حفظ خواهد کرد.
رضایی تصریح کرد: بدون شک درس‏های برگرفته از مکتب شهدا باید تلنگری به جامعه باشد تا از راه حق و حقیقت منحرف نشوند.
وی شهدا را بهترین الگوی نسل امروز خواند و گفت: جوانان ایران اسلامی با تاسی از شهدا همچنان گوش به فرمان ولایت فقیه، آماده مقابله با دسیسه‏های دشمنان همیشه شکست خورده انقلاب هستند.
فرماندار شهرستان دهگلان، ایثار را بزرگ‏ترین درس مکتب شهدا دانست و افزود: ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‏ترین درسی است که می‏توان از مکتب شهدا آموخت.
وی در پایان برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای توسعه و ترویج افکار و اهداف شهدا در جامعه دانست و افزود: برگزاری این مراسمات و معرفی شهدا در این یادواره‌ها می‌تواند در آشناتر کردن جوانان نسل حاضر با افکار و آموزه‌های شهدا تاثیر بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول