اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

حسینیه یادمان شهدای اردبیل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی حسینیه یادمان شهدای اردبیل در روزهای آینده آغاز و تا پایان سال 91 این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینیه یادمان شهدای اردبیل احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت صبح امروز در آیین رونمایی از کتاب "عکس ستاره‌های سبلان" در اردبیل و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی لاله اردبیل اظهار داشت: ما از همکاری تمام تلاشگران عرصه دفاع مقدس در گردآوری آثار مکتوب قدردانی می‌کنیم اما همچنان به همکاری نزدیک و تنگاتنگ نیروهای ارتشی، سپاهی، بسیجی و جهادی در تولید آثار فرهنگی نیاز داریم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان داشت: به یاد عملیات کربلای 5 اولین جلد کتاب عکس ستاره‌های سبلان امروز رونمایی شد که در آن تصاویری از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و پیشکسوتان چاپ و انتشار یافته است.
خوشبخت از این مجموعه‌ها به عنوان گنج ارزشمند و قابل اتکا یاد کرد و افزود: سعی می‌کنیم در سال‌های آینده مجلد‌های بعدی این کتاب مصور را انتشار دهیم که در این زمینه به همکاری و همراهی خوب پیشکسوتان و حماسه‌آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی نیاز داریم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به شرایط سخت حفظ و نگهداری آثار و از بین رفتن تدریجی این آثار با گذشت زمان اشاره کرد و ابراز داشت: ما تلاش می‌کنیم در قالب کتاب‌های ارزشمند این آثار را حفظ و نگهداری کنیم و با انتشار آن بهترین گنجینه‌های جنگ هشت ساله را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود از همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به ویژه شهرداری، بنیاد شهید، جهاد، ارتش و... در گرد‌آوری و چاپ این مجموعه‌ها خبر داد.
خوشبخت اوج تولید کتاب در این بخش را مربوط به سال 88 اعلام کرد و افزود: ما سال گذشته توفیق چندانی در انتشار کتاب‌های دوران دفاع مقدس نداشتیم اما امسال تاکنون چهار کتاب ارزشمند را در حوزه دفاع مقدس چاپ کرده و تصمیم داریم تا پایان امسال چهار کتاب دیگر را نیز در این حوزه چاپ و انتشار دهیم.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول