اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌دژ:

یادواره‌های شهدا ضامن حفظ جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌دژ گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا ضامن حفظ جوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی دشمن است.

یادواره‌های شهدا ضامن حفظ جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ ابراهیم نقوی عصر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای عرفه در شاهین‌دژ اظهار داشت: نشر ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه بلکه یک تکلیف است و باید نسبت به انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم چراکه خود این عمل سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می‌شود.
به گفته این مسئول آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدای گرانقدر تأثیر شگرفی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد گذاشت.
نقوی تصریح کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد و برپایی اینگونه آیین‌ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید خواهد شد.
وی با بیان اینکه خون شهدا درخت اسلام را آبیاری کرد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با ایثار، جانبازی و رشادت‌های خود توانستند از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و پرچم اسلام را در سراسر جهان برافراشته کنند.
وی با تاکید به اینکه رمز پیروزی مسلمانان دفاع از حق و ایثارگری است، اضافه کرد: شهیدان نیاز به یادآوری ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیازمند بوده و موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.
امام جمعه شاهین‌دژ نیز در این نشست گفت: شهدا زمان جنگ برای دفاع از دین و میهن اسلامی وارد شدند و با پاسخ مثبت به ندای امام زمانشان اوج دلدادگی خود را به ولایت نشان دادند.
حجت‌الاسلام نقی باقری با تأکید بر لزوم توجه به ادامه راه و نام شهدا بیان داشت: بی‌‌تردید یکی از بهترین راه‌‌های ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و زنده نگه ‌‌داشتن یاد شهدا و بیان اهداف و آرمان‌‌های والای آنان، برگزاری یادواره‌های شهداست.
وی با بیان اینکه نقش شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تحول و پویایی ملت‌ها اهمیت زیادی دارد، خواستار مشخص شدن کارگروه‌هایی ویژه با وظایف معین برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای عرفه شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول