اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر سردار شهید اخلاقی:

ادامه راه روشن شهدا بر همه واجب است

خبرگزاری فارس: همسر سردار شهید حاج محمود اخلاقی گفت: بر همه واجب است تا راه روشن شهدا را ادامه دهند و پیرو امام زمان (عج) و ولی‏فقیه خود باشند.

ادامه راه روشن شهدا بر همه واجب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، زرین‌ بی‌طرف عصر امروز در حاشیه دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان و اعضای هیئت مدیره و فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان با خانواده شهید حاج محمود اخلاقی در سمنان، شمه‏هایی از سجایای اخلاقی و دلبستگی‏های اسلامی و دینی این شهید بزرگوار را برای حاضران بیان کرد و سردار اخلاقی را نمونه والای یک میهن‏دوست اسلامی توصیف کرد.
وی در بخشی از سخنان خود که نوعی صمیمیت خاص در آن موج می‏زد، اظهار کرد: حاج محمود فردی بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد و شوخ طبع بود و سعی می‏کرد در تمام مراحل زندگی به دیگران احترام بگذارد و کسی را از خود نیازارد.
همسر سردار شهید حاج محمود اخلاقی ادامه داد: این سردار شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز که اسلام و انقلاب از همه طرف آماج حملات دشمن بود، همیشه به فکر ایجاد وحدت بین نیروها روزها را سپری می‏کرد.
بی‏طرف گفت: سردار اخلاقی همواره در حال جمع‏آوری نیروهای مومن و متدین برای اعزام به جبهه‏های نبرد علیه باطل بود و لحظه‏ای نمی‏توانست بپذیرد که کشورمان زیر سلطه بیگانگان باشد.
وی افزود: شهید اخلاقی همیشه معتقد بود سختی‏هایی که در زندگی می‏کشیم، از این نظر است تا نگذاریم حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد و خدشه‏ای به اسلام وارد شود و مسلمانان همواره سربلند و سرافراز باشند.
همسر سردار شهید حاج محمود اخلاقی اضافه کرد: در برهه کنونی شکی نیست که کشور جایگاه خود را بازیافته است و همه می‏دانیم که اگر عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‏عصر (عج) و جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های رزمندگان غیور اسلام در دوران دفاع مقدس نبود، این توفیقات نیز به دست نمی‏آمد.
بی‏طرف تصریح کرد: اگر شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی نبودند، معلوم نمی‏شد امروز چه بر سر مملکت عزیزمان می‏آمد و در حال حاضر هیچ چیز مهم‏تر از پاسداشت خون شهیدان نیست.
همسر سردار شهید حاج محمود اخلاقی اضافه کرد: در جامعه امروز ایران بر همه واجب است تا راه روشن شهدا را ادامه دهند و پیرو امام زمان (عج) و ولی‏فقیه خود باشند تا کشور به اهداف والای ترسیم شده برای آن دست یابد و آسیبی به این مملکت نرسد.
فرمانده پایگاه بسیج شهید اخلاقی شرکت گاز استان سمنان نیز در ابتدای این دیدار در سخنان کوتاهی از رشادت‏های شهید بزرگوار سردار اخلاقی تجلیل کرد و این شهید را متعلق به تمام مسلمانان و ایرانیان دانست.
مصطفی ادب ادامه داد: سردار شهید حاج محمود اخلاقی از معلمان برجسته شهر سمنان و از فرماندهان غیور و دشمن‏ستیز دوران هشت سال دفاع مقدس بود و یاد و خاطره وی همیشه زنده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ شهید حاج محمود اخلاقی از دلاوران هشت سال دفاع مقدس بود که 96 ماه در جبهه‏های حق علیه باطل حضور داشت.
این سردار شهید اسلام با 70 درصد جانبازی معاونت لشکر 17 علی بن ابی‌طالب (ع) را بر عهده داشت و پس از سال‏ها مجاهدت در راه میهن اسلامی ایران در عملیات پیروزمندانه  "مرصاد" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/ش10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول