اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز سمنان:

یاد شهید اخلاقی همواره زنده است/ امنیت امروز مرهون شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: یاد و خاطره سردار شهید حاج محمود اخلاقی همواره در این استان زنده است و امنیت امروز مرهون خون شهداست.

یاد شهید اخلاقی همواره زنده است/ امنیت امروز مرهون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا جراحی عصر امروز در حاشیه آیین دیدار با خانواده شهید حاج محمود اخلاقی در سمنان که با حضور اعضای هیئت مدیره و فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان سمنان انجام شد، یاد و خاطره این سردار سرفراز دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و برای خانواده وی توفیق و سربلندی در تمام مراحل زندگی را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.
وی که در نشستی صمیمی با اعضای خانواده سردار اخلاقی شهید همیشه جاوید استان سمنان سخن می‏گفت و از اوضاع و احوال آنها می‏پرسید گفت: هر چه از شهدا بگوییم، باز هم کم است و باید در جامعه به گونه‏ای برخورد کنیم که ارزش خون شهدا و جایگاه رفیع خانواده‏های عزیز آنها پاس داشته شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با تاکید بر اینکه شهدا رفتند تا امروز بتوانیم جامعه‏ای آرام و امن داشته باشیم و در زیر سایه اسلام به موفقیت‏های بزرگی دست یابیم، ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی بی‏شک مرهون جان‏فشانی‏ها و ایثارگری‏های رزمندگان اسلام و  شهدای انقلاب است.
جراحی از اینکه در جمع خانواده این شهید بزرگوار حاضر شده است، اظهار خوشحالی نمود و این دیدارها را برای مسئولان و مدیران اجرایی و بدنه دولت بسیار ارزشمند توصیف کرد.
وی گفت: بدون اغراق اگر امروز بگوییم که امنیت کشور اسلامی ایران مرهون جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های شهداست، سخنی به گزاف نگفته‏ایم و کسی نیست که به ارزش شهید و شهادت در کشورمان در این سال‏ها پی نبرده باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اضافه کرد: همه می‏دانیم و معتقدیم که شهیدان اسلام تا ابد زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و به همین خاطر باید به گونه‏ای عمل کنیم که در روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم.
جراحی یادآور شد: همواره باید از روح بلند شهید بزرگوار سردار اخلاقی و همراهی خانواده وی در پیشبرد امور اجرایی کمک بگیریم و از سردار اخلاقی بخواهیم که همه مسئولان را در پیروی از راه روشن خود و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ شهید حاج محمود اخلاقی از دلاوران هشت سال دفاع مقدس بود که 96 ماه در جبهه‏های حق علیه باطل حضور داشت.
این سردار شهید اسلام با 70 درصد جانبازی معاونت لشکر 17 علی‌ بن ابی‌طالب (ع) را برعهده داشت و پس از سال‏ها مجاهدت در راه میهن اسلامی ایران در عملیات پیروزمندانه  "مرصاد" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول