اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان

عالم شهر کرمان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام ابوالقاسم شاکری عالم گرانقدر شهر کرمان و پدر شهید در آیین یادواره شهدا با حضور مسئولان و خانواده معزز شهدا مورد تجلیل قرار گرفت.

عالم شهر کرمان تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان سه‌شنبه شب در آیین گرامیداشت عملیات کربلای چهار و پنج و تجلیل از شهدا و حجت‌الاسلام شیخ ابوالقاسم شاکری امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان اظهار داشت: این برنامه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار و جوانمردی چون علی محمدی، مشایخی، علی عابدینی و علی شاه‌عادل برگزار شده است.
محمدرضا حسنی‌سعدی با اشاره به جوانمردی شهید علی محمدی به ذکر خاطره‌ای از وی پرداخت و ابراز داشت: این شهید در وصیتنامه خود نوشته است، «ای برادر عراقی که دنبال من می‌گردی تا شهیدم کنی، من در روز قیامت به دنبال تو می‌گردم تا تو را شفاعت کنم».
وی تصریح کرد: شهدا امام خمینی (ره) را تنها نگذاشتند و پدران و مادران شهدا فرزندان خود را با بزرگواری تقدیم قرآن، اسلام و انقلاب کردند.
حسنی‌سعدی با بیان اینکه عملیات کربلای پنج در منطقه جنوب کشور و با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اذعان داشت: 200 گردان در این عملیات شرکت کردند و این عملیات جهان را شگفت‌زده کرد، زیرا در منطقه عملیات مذکور دشمن دژهای استحکامی قوی ایجاد کرده بود.
به گزارش فارس، در این آیین که با حضور آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اسماعیل نجار استاندار و جمعی از خانواده معزز شهدا همراه بود از عالم برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابوالقاسم شاکری امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) کرمان و پدر شهید تجلیل به عمل آمد.
همچنین اجرای همخوانی گروه عرشیان آسمانی، مداحی و پخش نماهنگ در باره حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابوالقاسم شاکری از دیگر برنامه‌های این آیین بود.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول