اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری:

بسکتبال چهارمحال و بختیاری چشم انتظار حمایت مسئولان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: عمده‌ترین مشکل بسکتبال این استان مشکل مالی است که در صورت عدم حمایت مسئولان در این رشته ورزشی با چالش‌ها و مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

بسکتبال چهارمحال و بختیاری چشم انتظار حمایت مسئولان
غلام‌حسین سقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل بسکتبال این استان مشکل مالی است و بی‎پولی باعث شد تا ما امسال در لیگ برتر بسکتبال تیم نداشته باشیم و شرمنده مردم شویم.
وی تصریح کرد: مسئولان باید توجه بیشتری به ورزش این استان داشته باشند و اگر وضعیت به همین شکل پیش برود، ورزش بسکتبال این استان با عقب‌گرد شدیدی مواجه خواهد شد.
سقایی ادامه داد: جوانان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بالایی در این رشته ورزشی برخوردارند که در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات می‌توانیم شکوفا شدن آنها را به نظاره نشسته و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وی بر ضرروت تلاش مسئولان در راستای موفقیت و حرکت رو به پیشرفت بسکتبال این استان تأکید کرد و گفت: حرکت در این مسیر نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان و همکاری نزدیک‌تر آنان با جامعه ورزش است.
رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سه نفر از بسکتبالیست‌های جوان این استان به نام‌های رسول مظفری، بهنام یخچالی و علیار نجفی عضو ثابت تیم ملی جوانان هستند اما متاسفانه حمایت مالی لازم و کافی از بسکتبال این استان در راستای شکوفایی استعدادها و توسعه و تقویت این رشته ورزشی صورت نمی‌گیرد.
وی همچنین در خصوص شرایط بسکتبال بانوان این استان هم گفت: تیم بسکتبال بانوان این استان در لیگ دسته یک کشور که با حضور 20 تیم در حال برگزاری است، حضور داشته و در حال حاضر جزو شش تیم برتر و بالای جدول این رقابت‌ها قرار دارد که بازیکنان این تیم بومی هستند.
سقایی گفت: تیم بسکتبال مردان این استان نیز در لیگ یم شرایط خوبی دارد و اگر بتواند در مسابقات آینده موفق به کسب دو پیروزی شود، به لیگ برتر کشور صعود خواهد کرد.
وی اضافه کرد: تیم بسکتبال جوانان استان نیز به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرده و در این مرحله در روز 27 دی‌ماه به مصاف تیم آذربایجان شرقی می‌رود.
سقایی همچنین در خصوص تیم نهان‌گستر بروجن نیز گفت: این تیم که در لیگ زیرگروه کشور بازی می‌کرد که موفق به صعود به  لیگ دسته یک شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول