اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد

حضور بسکتبالیست‌های جیرفتی در ‌‌تیم دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: پنج نفر از بازیکنان تیم بسکتبال دختران واحد آزاد جیرفت برای حضور در تیم ‌بسکتبال دانشگاه آزاد ‌انتخاب شدند.

حضور بسکتبالیست‌های جیرفتی در ‌‌تیم دانشگاه آزاد
مجید خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت مقام سوم مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات که به میزبانی واحد زرند در دی‌ ماه برگزار شد، پنج نفر از دانشجویان دختر عضو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برای عضویت در تیم کشوری این دانشگاه انتخاب شدند.
خزایی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات در رشته بسکتبال به ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تفت، یزد و جیرفت مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: پنج نفر انتخابی برای مسابقات کشوری بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی پریناز زابلی، امینه حیدری، نرگس حلمی، اسما مرادی و فاطمه بهزادی هستند.
وی ابراز داشت: همچنین تیم تکواندوی دانشجویان واحد جیرفت نیز در مسابقات تکواندوی دانشجویان پسر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد یزد در آذر‌ ماه سال جاری برگزار شد، مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت ‌تعداد نفرات هر یک از این تیم‌ها را هشت نفر عنوان کرد و اذعان داشت: دانشجویان تیم تکواندوی این دانشگاه به ترتیب وزن، ناصر آمیغی در وزن اول مقام سوم، ابراهیم امیری در وزن دوم مقام دوم، مرتضی مؤمن‌زاده در وزن سوم مقام دوم، حمیدرضا رئیسی در وزن چهارم مقام سوم، سعید افشاری در وزن پنجم مقام سوم، محسن مقبلی در وزن ششم مقام سوم و نصیر مروجی در وزن هفتم به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.
خزایی گفت: در پایان این دوره از مسابقات در رشته تکواندو به ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، یزد و جیرفت مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول