اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال زنجان خبر داد

همیاری زنجان تنها تیم بسکتبال شمال‌غرب کشور در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تیم بسکتبال همیاری زنجان تنها تیم بسکتبال منطقه شمال‌غرب کشور است، گفت: استان‌های همجوار نسبت به نتایج این تیم تعصب دارند.

همیاری زنجان تنها تیم بسکتبال شمال‌غرب کشور در لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ناصر فغفوری شامگاه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان با اشاره به اینکه تیم بسکتبال همیاری زنجان نتایج خوبی را تا اواسط دور برگشت لیگ برتر کسب کرده است، اظهار داشت: این تیم به طور قطع در لیگ برتر بسکتبال می‌ماند و مسئولان تیم تلاش می‌کنند تا تیم به مرحله پلی‌اف نیز راه یابد.
وی از حضور 12 تیم در لیگ برتر بسکتبال خبر داد و افزود: تیم بسکتبال همیاری زنجان در حال حاضر در رده نهم لیگ برتر قرار گرفته است.
رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با اشاره به اینکه هیئت بسکتبال استان زنجان یک تیم هم با نام همیاری در لیگ دسته یک دارد، تصریح کرد: این تیم برای بازسازی تیم بزرگسالان در لیگ دسته یک حضور می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه تیم همیاری زنجان در بین تیم‌های بسکتبال بیشترین تماشاگر را دارد، افزود: سالن شهید بهشتی توان پاسخگویی به تماشاگران این تیم را ندارد.
فغفوری با اشاره به اینکه تیم بسکتبال همیاری زنجان توان رقابت با هفت تیم رده نخست لیگ برتر بسکتبال را به لحاظ تامین مالی بازیکنانش ندارد، اضافه کرد: هر چند در حال حاضر تیم نگران تامین اعتبار نیست، ولی باید ساز و کاری اندیشید که حمایت‌ها از تیم دائمی باشد.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی استان امکانات ورزشی خوبی را در اختیار دارد، تصریح کرد: حمایت بخش خصوصی از ورزش به درستی سازماندهی نمی‌شود.
در ادامه جلسه رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان گفت: حذف یک درصد بودجه ورزشی ارگان‌های دولتی به ورزش آسیب زده است.
فرهاد عصفوری از پیشنهاد فدراسیون دوچرخه‌ سواری برای برگزاری مسابقات تک مرحله‌ای کورس و کوهستان در استان زنجان خبر داد و افزود: اگر مقدمات برگزاری این مسابقات فراهم شود، سال آینده این مسابقات در استان برگزار می‌شود.
همچنین رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان نیز در این جلسه از حضور استاندار در محل برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو تقدیر کرد و گفت: جامعه ورزش استان زنجان قادر به درک جنجال به وجود آمده توسط هادی ساعی آنهم بعد از مراسم تقدیری که از او در سالن به عمل آمد نیست.
در ادامه این جلسه رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به ورود استان به طرح آسیا ویژن تصریح کرد: معاون برنامه‌ریزی استان به عنوان رئیس کمیته آسیا ویژن باید اقدامات لازم را برای این طرح انجام دهد تا این طرح به درستی عملیاتی شود.
فریدون اصفهانیان همچنین از برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در استان زنجان خبر داد و گفت: در کلاس‌های استعدادیابی برگزار شده در منطقه شمال‌غرب ورزشکاران زنجانی مقام‌های نخست را کسب کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال البرز شهرداری نتایج خوبی را در لیگ دسته 3 کسب کرده است، ابراز امیدواری کرد، این تیم به مسابقات لیگ دسته 2 صعود کند.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان از وضعیت تیم فوتبال پرشان، شهرداری سابق انتقاد کرد و افزود: هیچ ارگانی از جمله شهرداری از این تیم در اوایل فصل حمایت نکرد.
وی با اشاره به تصویب لایحه شهرداری برای حمایت از ورزش در شورای شهر زنجان تاکید کرد: ابلاغ این مصوبه می‌تواند به ورزش استان زنجان کمک شایان توجهی می‌کند.
همچنین در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان از المپیاد ورزشی دانشجویان این دانشگاه گفت: این مسابقات طی هفت روز در هشت رشته ورزشی برگزار شد.
محمد فتحی ادامه داد: مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با حضور یک هزار و 500 ورزشکار از 30 استان کشور برگزار شد.
وی تاکید کرد: مسئولان شرکت کننده در مسابقات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی مسابقات برگزار شده در زنجان را بسیار موفقیت آمیز اعلام کردند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان تاکید کرد: تدارک خوبی برای امور فرهنگی دانشجویان ورزشکار دانشگاه علمی کاربردی شرکت کننده در المپیاد فرهنگی ورزشی دیده شده بود.
همچنین دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در این ستاد را ارائه داد.
هوشنگ سلطانی با اشاره به اینکه هنوز به هیچ یک از قول‌های داده شده عمل نشده است، افزود: باید زمینه عقد قرار داد با ورزشکاران مد نظر فراهم شود تا بتوان عملکرد ورزشی آنها را زیر نظر گرفت.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول