اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

میزان فعالیت‌های قرآنی در هرمزگان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزان فعالیت‌های قرآنی استان چندین برابر خواهد شد، زیرا معتقدیم گسترش فضای قرآنی باعث پالایش و تزکیه روح می‌شود.

میزان فعالیت‌های قرآنی در هرمزگان افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علی مریدی‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم، بر آموختن قرآن کریم در سنین کودکی و نوجوانی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر کودکانمان را با قرآن و تعالیم اسلامی تربیت کنیم هیچگاه در مقابل آسیب‌ها و تهدید‌ها دچار انحراف و گمراهی نمی‌شوند.
وی افزود: مهم‌ترین نمود یک کشور اسلامی فعالیت‌های قرآنی آن است و معتقدیم که قرآن حلقه مشترک و مورد اتفاق نظر تمام کشورهای مسلمان است و از این ظرفیت می‌توان در راستای اتحاد و همدلی استفاده کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: سازمان‌ها، ادارات، موسسات و تشکل‌های مردمی بسیاری در برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم مشارکت داشته‌اند و امیدواریم این همبستگی و یکدلی در تمام برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر تداوم داشته باشد.
دبیر نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم هرمزگان تصریح کرد: سعی کردیم در این دوره از برگزاری نمایشگاه هم به مسائل سخت افزاری و هم نرم افزاری توجه شود که در این راستا بیش از 60 انتشاراتی مطرح قرآنی از سراسر کشور به این نمایشگاه دعوت کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: غرفه عفاف و حجاب، نهج البلاغه، خانواده، مشاوره دینی، کتابت وحی، تابلوهای قرآنی، امثال و حکم، کودک و نوجوان و... از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه امسال است و حضور موسسات قرآنی هرمزگان و ارائه محصولات و برنامه‌های خود نیز از ویژگی‌های خاص نهمین نمایشگاه قرآن کریم است.
مریدی‌زاده در ادامه گفت: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد قرآنی است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند استعدادهای قرآنی نهفته را فعال سازد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته میزان فعالیت‌های قرآنی هرمزگان در آینده چند برابر خواهد شد، زیرا معتقدیم گسترش فضای قرآنی باعث پالایش و تزکیه روح و روان انسان‌ها خواهد شد.
نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم هرمزگان تا 24 دی ماه در بوستان خلیج فارس دایر است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول