اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 8 تا 15 بهمن

نمایشگاه قرآن کریم در کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه شناسایی، معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از 8 تا 15 بهمن در کرمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآن کریم در کرمان برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر در مورد برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ قرآن استان کرمان با اشاره به ضرورت تقویت آموزه‌های قرآنی در همه ارکان زندگی اجتماعی و فردی اظهار داشت: رویکرد نظام‌، رویکردی فرهنگی است.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌ها و نگرش‌های فرهنگ متعالی اسلامی شکل گرفت و بالنده شد و ایمان داریم که هیچ فرهنگی متعالی‌تر و مؤثر‌تر از فرهنگ دینی‌، اعتقاد و قرآنی نیست.
سعیدی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن از طرق گوناگون، تصریح کرد: نفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی و گفتمان نظام اسلامی برای آنها یک تهدید و یک جنگ نرم محسوب می‌شود، جنگ نرمی که اکنون بیگانگان با تمام توان علیه نظام اسلامی ما انجام می‌دهند، اصل الگوی آن از همین مسئله است.
وی عنوان کرد: دشمنان هر چه در توان داشتند، برای تضعیف پیام حق جمهوری اسلامی در جهان و منطقه به کار بردند، اما این پیام دینی‌ به تدریج در همه جا نفوذ پیدا کرد و هم اکنون شاهد آن هستیم که راه و اندیشه‌های نظام جمهوری اسلامی در ملت‌های تحت ستم و جور توفانی از شهامت و قدرت و اسلام‌خواهی به وجود آورده است.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به پایی هفتمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان کرمان، گفت: این نمایشگاه همزمان با ایام‌الله دهه فجر از هشتم تا 15 بهمن ماه در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف این نمایشگاه شناسایی، معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، علمی و زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی اقشار مختلف مردم با فعالیت‌های قرآنی است.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول