اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 60 انتشاراتی

نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در بندرعباس برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برپایی نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از 19 دی ‌ماه در بندرعباس خبر داد.

نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در بندرعباس برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز طی نشستی خبری اظهار داشت: برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم اقدامی مهم در راستای تامین نیازهای معنوی مردم هرمزگان است.
وی ضمن تاکید بر ابعاد گسترده نمایشگاه امسال اظهار داشت: با توجه به اینکه طی ماه‌های اخیر برنامه‌های بسیار متنوع و گسترده دینی و قرآنی در سطح استان برگزار شده، انتظار می‌رود نیاز مذهبی و قرآنی مردم افزایش قابل توجهی یافته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: بر همین اساس طی جلسات مشورتی مختلف با اساتید و دست‌اندرکاران به این نتیجه رسیدیم که نهمین نمایشگاه قرآن کریم در بخش‌های مختلف باید بسیار و گسترده‌تر از سال‌های قبل و در شان و نیاز مردم شریف هرمزگان برگزار شود.
وی تصریح کرد: در نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم بیش از 60 انتشاراتی و نمایندگی فروش محصولات قرآنی معتبر از سراسر کشور حضور خواهند یافت که محصولات بسیار متنوع قرآنی را در غرفه‌های مختلف در قالب کتاب، نرم‌افزارهای قرآنی، محصولات قرآنی که توسط هنرمندان مطرح در رشته‌های مختلف تولید شده است، نمایشگاه‌های متعدد و ... عرضه خواهند کرد.
دبیر نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم هرمزگان ضمن تاکید بر حضور گسترده مراکز و موسسات علوم قرآنی در نمایشگاه گفت: بخش قابل توجهی از فضای نمایشگاه به موسسات قرآنی، مراکز فعال در حوزه علوم قرآنی، دینی و مذهبی استان اختصاص داده خواهد شد که از این طریق محصولات، اقدامات و برنامه‌های خود را برای آشنایی مردم عرضه کنند.
مریدی‌زاده به برنامه‌های بخش جنبی نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری جلسات سخنرانی با حضور اساتید مطرح، محافل انس با قرآن با حضور قاریان شاخص، غرفه مشاور قرآنی و دینی، غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و مذهبی، غرفه نقاشی قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه کتابت وحی و ... بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های بخش جنبی نهمین نمایشگاه قرآن کریم است.
وی در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم 19 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های هرمزگان واقع در پارک جنگلی آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: انجام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و هرچه بهتر نمایشگاه به همت، تلاش و مشارکت دستگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف، فعالان قرآنی، اهالی فرهنگ و هنر و به‌ویژه اصحاب رسانه، مطبوعات و صدا و سیما انجام‌پذیر است و امیدواریم این مشارکت همچنان گسترش یابد.
انتهای پیام/آ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول