اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان استان با حضور بیش از 60 نفر از کارکنان و سربازان سپاه در زاهدان برگزار شد.

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ابوالفضل رهدار اظهار داشت: این مسابقات در  رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ و مفاهیم سطح، با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
وی گفت: این مسابقات با هدف معنویت‌افزایی، تأمل و تدبر در آیات قرآن، انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و انتخاب نفرات برتر برگزار شد که نفرات برتر این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه در بهمن ماه سال جاری به تهران اعزام خواهند شد.
رهدار از اعزام سه نفر برتر هر رشته به همراه خانواده به سفر معنوی مشهد مقدس خبر داد و گفت: به منظور معنویت‌افزایی و تشویق بیشتر قاریان و خانواده‌های محترم شأن به فعالیت‌های قرآنی، با مساعدت معاون  هماهنگ کننده سپاه سلمان علاوه بر هدایای مادی، سفر معنوی مشهد مقدس نیز برای نفرات برتر پیش‌بینی شده است.
مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قاریان قرآن کریم سپاه سلمان را به شرح ذیل اعلام کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم سرباز وظیفه جاوید حمّل‌زهی مقام اول، سرباز وظیفه طارق بادسار مقام دوم و سرباز وظیفه طیب جدگال مقام سوم را کسب کردند.
وی گفت: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم سرباز وظیفه زین‌العابدین سعادتمند موفق به کسب رتبه اول و در رشته قرائت قرآن کریم به روش تحقیق برادران، حسین قربانی، محمدحسن آهنگر و علی اصغر کیخایی مقدم موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
رهدار بیان کرد: در رشته قرائت قرآن کریم به روش ترتیل به ترتیب برادران محمد صادقی، مجتبی سرگلزایی و مهدی نخعی مقام اول تا سوم را کسب کردند همچنین در این رشته و در بخش سربازان برادر رسول سالمی موفق به کسب رتبه برتر شد.
وی افزود: در رشته اذان برادر محمدعلی رهدار مقام اول، برادر عباسعلی صادقیان مقام دوم و برادر مهدی جهانتیغی موفق به کسب مقام سوم شد همچنین در این رشته در بخش سربازان، برادر محمدجواد اسکندری رتبه اول، سعید تفضلی‌نیا رتبه دوم و مسلم رنجبر رتبه سوم را کسب کرد. 
مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در رشته درک مفاهیم برادران ابوالفضل رهدار، علی سجادی‌نیا و عباس زور به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب و همچنین سرباز وظیفه محمود راهداری نیز در بخش سربازان موفق به کسب رتبه برتر  این رشته شد.
رهدار  تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه در بهمن ماه سال جاری با حضور قاریان برتر سپاه‌های استانی در تهران برگزار خواهد شد که از استان سیستان و بلوچستان نیز 11 نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/م30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول