اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر

دستاوردهای بخش سلامت در چهارمحال و بختیاری تبیین می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر با طراحی برنامه‎های متنوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش سلامت این استان تبیین و تشریح می‎شود.

دستاوردهای بخش سلامت در چهارمحال و بختیاری تبیین می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا ایمانی بعدازظهر امروز در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد دهه فجر این استان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان در کشور را گسترده و کم‎نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: رشد و بالندگی علمی کشور در بخش‌های مختلف از جمله درمان و علوم پزشکی و ارتقای قابل توجه شاخص‎های بهداشت و درمان در نقاط مختلف کشور مرهون پیروزی انقلاب و بسترهای فراهم شده در این نظام به منظور خدمت‎رسانی مطلوب به آحاد مختلف جامعه است.
وی افزود: این دستاوردها و ارتقای شاخص‎ها در حوزه بهداشت و درمان در همه کشور از جمله نقاط دوردست و حتی در دورترین روستاها قابل مشاهده و لمس است.
ایمانی افزود: این دستاوردها باید به شکل و شیوه مطلوب و اثرگذار برای مردم تبیین و تشریح شود تا آگاهی و دانش مردم نسبت به خدمات و دستاوردهای نظام بیش از پیش افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش سلامت این استان در قالب ابزارهای مختلف تبلیغی، برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان و کارکنان دانشگاه، برگزاری همایش و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل زیرکمیته‎های شهرستانی در شبکه‏های بهداشت و درمان زیرمجموعه از جمله برنامه‎های این دانشگاه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی با برنامه‎ریزی مناسب و ابتکار عمل و فراهم آوردن زمینه نشاط و شادمانی جامعه از جمله اهداف برگزاری این برنامه‌ها در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
ایمانی بر ضرورت غنی‌سازی برنامه‌های دهه‌ فجر در این استان تاکید کرد و افزود: باید در طراحی برنامه‌ها به دنبال الگویی مناسب با هدف ترویج آرمان و ارزش اسلامی و افزایش امید، نشاط، پویایی و تجدید قوا باشیم.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول