اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

ادارات به کارکنان شرکتی و قراردادی رسیدگی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: اگر در دستگاه اجرایی رقمی پرداخت می‏شود، ابتدا باید به کارکنان شرکتی و قراردادی و مستضعفان رسیدگی شود.

ادارات به کارکنان شرکتی و قراردادی رسیدگی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان که با حضور شماری از مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد دولت عدالت‏محوری بوده و وظیفه ما این است در هر جایی که مسئولیتی داریم، طبق عدالت برخورد کنیم.
وی افزود: خدمتگزاری اقتضا می‏‏کند که به معنای واقعی کلمه خدمتگزار باشیم؛ چرا که پیمان بسته‏ایم تا حق مردم را تا آنجا که بتوانیم، بدهیم.
رهی اضافه کرد: تمام تصمیم‏گیری‏ها در شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان سمنان مبتنی بر عدالت است؛ گرچه دستگاه‏های اجرایی مختلف در استان سمنان از نظر شرایط با هم متفاوت هستند.
استاندار سمنان ادامه داد: اگر دقت شود، تصمیم‏سازی معنا‏داری در شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان سمنان مشاهده می‏شود و هر کدام از مدیران اجرایی استان سمنان که مشکلی در این زمینه داشته باشند، می‏توانیم با وی درباره مسائل مختلف بحث کنیم.
رهی افزود: رویکرد دولت خدمتگزار این است که باید طبق زحمات، خدمات ارایه شود و اگر در دستگاه اجرایی رقمی پرداخت می‏شود، ابتدا باید به کارکنان شرکتی و قراردادی و مستضعفان رسیدگی شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: خواص و نخبگان همواره بر روی شانه‏های مدیران می‏نشینند در حالی که باید به آنها لگد زد و به کسانی که زیر دست و پا در حال لگدکوب شدن هستند، بیشتر رسیدگی و توجه شود تا خداوند متعال، حاکمیت و نظام نیز به ما بیشتر توجه کند.
وی خطاب به حاضران در این نشست گفت: همه ما مدیر شدیم تا به داد مردم برسیم؛ نه اینکه دائم به فکر خواص باشیم و هر که زورش می‏رسد او را گرامی بداریم و گرنه بقیه را زیر دست و پا له کنیم.
استاندار سمنان تصریح کرد: خدمت به مردم و عدالت‏محوری در رسیدگی به مشکلات مردم نهفته است و باید در دولت احمدی‏نژاد این رویکرد را داشته باشیم و هزینه‏کردها حساب شده باشد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول