اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

مشکل کارکنان ITI شیراز برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: مشکل کارگران مخابرات راه دور شیراز به نقطه خوبی رسیده و امیدواریم به زودی سرانجام خوشی برای حل مشکلات این کارخانه و کارکنان آن رقم بخورد.

مشکل کارکنان ITI  شیراز برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز جواد زرین کلاه صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: در مدت کوتاهی که فعالیت‌های خود را در فرمانداری شیراز آغاز کردم این موضوع را در اولویت قرار داده و به نتیجه‌های خوبی نیز تاکنون دست یافته‌ایم.
وی با بیان اینکه روحیه و تعامل خوبی بین مدیران شیراز حاکم است ابراز داشت: بازدید از مناطق مختلف شهر، بازرسی از اداره‌ها، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت از برنامه‌های در دست اجرای فرمانداری است که با اولویت اجرا می‌شود.
فرماندار شیراز تصریح کرد: اگر چه شوراهای مختلف را در حال حاضر داریم اما چهار کمیته فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و اقتصادی، برای پیشبرد برنامه‌ها در قالب اتاق‌های فکر در فرمانداری تشکیل می‌شود و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها را بهتر در شهر شیراز تدوین کنیم.
زرین کلاه بیان داشت: معتقدیم در بخش سرمایه‌گذاری و عمران شیراز باید تلاش بیشتری شود و تمام موانع که برای سرمایه‌گذاری ایجاد مشکل می‌کند برداشته شود.
وی اضافه کرد: همچنین باید در زمینه مطالبات شهری مردم نیز برنامه‌ریزی شده تا تضییع نشوند و از کم‌کاری‌ها نیز جلوگیری شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول