اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استفاده از دو عنصر شعر و تصویر

کودکان اصفهانی با مفهوم امداد آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در اثر مثلث طلایی با استفاده از دو عنصر شعر و تصویر مخاطب کودک با سه مفهوم نجات، امنیت و سلامت و دستگاه‌های متولی آن به نحو مطلوب آشنا شود.

کودکان اصفهانی با مفهوم امداد آشنا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، مهدی بقایی با اشاره به اینکه مراحل تولید و چاپ اثر مثلث طلایی امداد توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به انجام رسیده است، افزود: با هماهنگی برقرار شده میان این مرکز و کمیته فرهنگ شهروندی، مجموعه مثلث طلایی امداد، در قالب طرح بزرگ «سفیران شهروندی» در میان بیش از 30هزار کودک شهر اصفهان توزیع شد.
وی از تهیه و توزیع مجموعه مکتوبی با عنوان مثلث طلایی امداد در میان کودکان شهر اصفهان خبر داد و گفت: این کتاب، سه محور اصلی امداد شامل اورژانس(115)، آتش نشانی(125) و نیروی انتظامی(110) و خدمات هرکدام را به کودکان آموزش می‌دهد.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان هدف از اجرای این طرح مشترک را افزایش شناخت و آگاهی کودکان از حوادث ناگهانی و شیوه اطلاع‌رسانی به مراکز امدادی برشمرد و تصریح کرد: در این کتاب، از دو عنصر شعر و تصویر بهره گرفته شده است تا مخاطب کودک با سه مفهوم نجات، امنیت و سلامت و دستگاه‌های متولی آن به نحو مطلوب آشنا شود.
وی از آمادگی این کمیته برای اطلاع‌رسانی در خصوص حوادث دلخراش فصل زمستان همچون گازگرفتگی خبر داد و ادامه داد: طی تعاملات برقرار شده با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، آمادگی خود را به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش شهروندان پیرامون نکات لازم در پیشگیری از وقوع حادثه گازگرفتگی و مرگ خاموش اعلام کرده‌ایم.
بقایی با اشاره به اینکه کمیته فرهنگ شهروندی با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان دو عنوان بروشور آموزشی را با موضوع نحوه صحیح استفاده از وسایل گرمازا همچون بخاری و آبگرمکن تهیه کرده است، تصریح کرد: این بروشورهای آموزشی به زودی در میان شهروندان مناطق 14گانه شهر اصفهان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول