اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس:

دولت باید برای کودکان بی‌سرپرست آموزش‌های علمی رایگان انجام دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای کودکان بی‌سرپرست آموزش‌های علمی رایگان انجام دهد.

دولت باید برای کودکان بی‌سرپرست آموزش‌های علمی رایگان انجام دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره عکس گلستانه، شهباز حسن‌پور اظهار داشت: برگزاری جشنواره عکس گلستانه سبب می‌شود تا وجدان خواب‌آلود جامعه نسبت به این قشر بیدار شود و در این راستا دولت باید برای کودکان بی سرپرست آموزش‌های علمی رایگان انجام دهد.
وی با تاکید بر این که کودکان بی‌سرپرست استعدادهایی هستند که نباید نقش آنها را برای آینده جامعه نادیده گرفت، ابراز داشت: این قشر در جامعه فرصت‌هایی هستند که اگر به آموزش علمی و فرهنگی آنها توجه شود سبب استفاده این افراد در شرکت‌های بزرگ و کلان می‌شود به طوری که شاهد دیدن برخی از این افراد با توانایی‌های بالقوه در امر بازاریابی در خیابان‌ها هستیم.
حسن‌پور با اشاره به تربیت و حمایت کودکان بی‌سرپرست در دولت‌های دیگر تصریح کرد: در دولت هند، برای این کودکان آموزش‌‍‌های تخصصی مانند IT و سایر تخصصی‌ها ارائه می‌شود و استعدادهای آنها پایمال نمی‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دولت ایران هم به این امر توجه کرده و آینده روشنی را برای این کودکان آماده کند، اضافه کرد: باید ستادی متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش، نیروهای امنیتی، دستگاه‌های قضایی جهت حمایت از این افراد تشکیل شود.
وی ابراز داشت: احادیث و روایت‌های زیادی برای کمک به کودکان بی سرپرست نقل شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر می‌خواهیم حس مسلمانی خود را به پدر یتیمان حضرت علی(ع) ثابت کنیم باید همیشه به فکر این کودکان باشیم.
دومین جشنواره عکس گلستانه با موضوع کودکان بی‌سرپرست و به میزبانی موسسه خیریه گلستان علی(ع) اردیبهشت‌ماه سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول