اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد

توجه کارشناسانه به مسائل کودکان بی‌سرپرست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید به مسائل کودکان بی‌سرپرست کارشناسانه توجه شود.

توجه کارشناسانه به مسائل کودکان بی‌سرپرست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستادخبری دومین جشنواره عکس گلستانه، شکور اکبرن‍ژاد اظهار داشت: باید به مسائل کودکان بی‌سرپرست کارشناسانه توجه شود به طوری که این معضل را از بعد روانشناسی و جامعه‌شناسی تجزیه و تحلیل کرد و راه‌حل ارائه داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این که برگزاری این جشنواره سبب می‌شود تا دوباره مسئولان و مردم توفیق کمک به این قشر را پیدا کنند اظهار داشت: موسسه گلستان علی(ع) بانی خیری است که با برگزاری این جشنواره سبب می‌شود تا مردم جامعه و مسئولان به این بهانه، کمک‌های خیرخواهانه خود را انجام دهند و باید تلاش‌های این موسسه و موسسات دیگر را قدر دانست.
اکبرنژاد تصریح کرد: این‌گونه موسسات بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانند در بهره‌وری استعدادهای این کودکان بسیار موثر باشند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همکاری مسئولان و مردم جامعه با توجه به هدف خیرخواهانه‌شان در این امر می‌تواند مفید باشد.
دومین جشنواره عکس گلستانه با موضوع کودکان بی‌سرپرست و به میزبانی موسسه خیریه گلستان علی(ع) اردیبهشت‌ماه سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول