اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

آکادمی بسکتبال در سنندج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شرکت توسعه و تعمیم ورزش کردستان به‌زودی آکادمی بسکتبال را در رده سنی پایه در سنندج راه‌اندازی می‌کند.

آکادمی بسکتبال در سنندج راه‌اندازی می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیس شرکت توسعه و تعمیم ورزش کردستان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان، خواستار حمایت اداره ورزش و جوانان از این شرکت شد.
علی مختارپوریان اظهار داشت: این شرکت در اساسنامه خود مشخص نموده که 50 درصد از سوددهی خود را با توجه به بستر و ظرفیت‌های مناسب چه از نظر بازیکن و چه از نظر مربی صرف تشکیل و راه‌اندازی آکادمی بسکتبال در سنندج نماید.
به گفته وی، شرکت توسعه و تعمیم ورزش در نظر دارد در رده‌های سنی 8 تا 16 سال با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش استان دانش‌آموزان توانمند را توسط کارشناسان آکادمی بسکتبال در سطح مدارس این شهرستان گزینش نماید.
به گفته رئیس شرکت توسعه و تعمیم ورزش کردستان افراد شناسایی‌ شده می‌توانند فعالیت جدیدی را زیرنظر مربیان مجرب آکادمی شروع کنند و تاکتیک‌ها و آمادگی جسمانی لازم را فرا گیرند.
مختارپوریان افزود: در بخش فرهنگی و ورزشی اساسنامه فعالیت این شرکت بیان شده که این فعالیت به صورت مقطعی نبوده بلکه به صورت مداوم و گسترده ادامه دارد.
وی تصریح کرد: اجرای این اساسنامه به صورت مداوم و گسترده به تنهایی برای این شرکت مقدور نیست، اما در صورت حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بسیاری از مشکلات اجرایی این آکادمی برطرف می‌شود.
 رئیس شرکت توسعه و تعمیم ورزش در پایان سخنان خود به ریشه‌ای کارکردن و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و فعالان هیئت بسکتبال و آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: به کارگیری این افراد در اجرای این طرح، نخستین اصل شروع کار آکادمی است.
شرکت توسعه و تعمیم ورزش استان کردستان از سال 76 تأسیس شده است و علی مختارپوریان رئیس و پرویز داراب‌پور به عنوان مدیرعامل این شرکت توانسته‌اند کم و بیش از نظر مالی به هیئت‌های ورزشی استان کمک کنند.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول