اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

طرح عیار گامی برای ارتقای بهره‌وری وب‌گاه‌های شهرداری مشهد است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: طرح عیار، گامی در جهت ارتقای بهره‌وری وب‌گاه‌های شهرداری مشهد است.

طرح عیار گامی برای ارتقای بهره‌وری وب‌گاه‌های شهرداری مشهد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، مسعود بیژنی ارزیابی وب‌گاه‌ها را قدم بسیار بزرگی در جهت حضور شهرداری در فضای مجازی دانست و افزود: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در طرح عیار کارکرد بسیار خوبی داشته است و قرار گرفتن سایت این شرکت در ردیف ارزیابی وب‌گاه‌های این گروه گام بزرگی در جهت تحول و غنی شدن آن است.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد بیان داشت: شرکت قطار شهری مشهد با توجه به توانمندی‌های بالا، قابلیت تولید واگن در شهر مشهد را دارد.

در ادامه این نشست، رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، از برگزاری جشنواره وب‌گاه‌های شهرداری‌های کشور در مشهد در سال 91 خبر داد و افزود: باید برای وب‌گاه‌های خود سیاست‌های کلانی را تدوین کنیم تا براساس آنها، شهر مشهد بتواند در این زمینه در کشور به عنوان یک الگو معرفی شود.

سعید قاسمی در این جلسه با اشاره به اینکه در گروه مشاوران جوان و در چارچوب طرح عیار، عیار خدمات شهرداری مشهد سنجیده و بر آن ارزش‌گذاری می‌شود، اظهار داشت: هدف گروه مشاوران جوان از برگزاری این جلسات ارزیابی ارتقای بهره‌وری و کارآمدی وب‌گاه‌های شهرداری مشهد است.

وی یادآور شد: طرح عیار چهار به بررسی عملکرد شهرداری مشهد در فضای مجازی می‌پردازد که با استقبال مدیران ارشد شهرداری مشهد رو به رو شده است و به نظر می‌رسد گروه مشاوران جوان توانسته است براساس آن رویکرد مدیران را به وب‌سایت‌های سازمان‌ها تغییر دهد و مشهد را یک قدم به رسیدن به شهر الکترونیک نزدیک کند. 

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول