اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار مشهد در امور جوانان:

مرکز تحقیقاتی مدیریت شهری در گروه مشاوران شهرداری مشهد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار مشهد در امور جوانان گفت: مرکز تحقیقاتی مدیریت شهری در گروه مشاوران شهرداری مشهد ایجاد می‌شود.

مرکز تحقیقاتی مدیریت شهری در گروه مشاوران شهرداری مشهد ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، مشاور شهردار در امور جوانان در اختتامیه نخستین دوره مسابقات روبات آتش‌نشان اظهار داشت: مسابقات روبات آتش‌نشان یکی از بهترین مسابقات در سطح مشهد به جهت استقبال از آن است و امید است این نخستین برنامه تخصصی در حوزه روباتیک با پیگیری‌ها، وعده‌های مسئولان و امید نخبگان بهترین شود. 
سعید قاسمی با بیان اینکه جوانان باید خلاقیت خود را به حد کمال برسانند و در این مسیر پیشگام شوند، تصریح کرد: هدف گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد این است تا خلاقیتی که به شکل عمومی در تمام رشته‌های دانشگاهی و حوزوی وجود دارد از مسیر حساس‌سازی، آشناسازی و توانمندسازی به سمت مدیریت شهری سوق دهد.
وی اظهار داشت: در کشور بودجه‌های زیاد پژوهشی وجود دارد که به دلیل نبود فرصت استفاده از آنها برگشت می‌خورد بنابراین به منظور استفاده بهتر از فرصت‌های پیشرو و توانمندی جوانان، ایجاد مرکز تحقیقاتی در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری در گروه مشاوران جوان مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول