اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

شهرداری مشهد روزانه 300 فعالیت متنوع انجام می­دهد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد، روزانه حدود 300 فعالیت در حوزه­های مختلف در سطح شهر مشهد انجام می­دهد.

شهرداری مشهد روزانه 300 فعالیت متنوع انجام می­دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان صبح امروز در جمع مردم منطقه 10 مشهد در مسجد المنتظر اظهار داشت: تعداد فعالیت­های شهرداری مشهد به صورت روزانه، حدود 300 فعالیت  است که شامل فعالیت­های عمرانی، خدماتی، حوزه حمل و نقل، ترافیک و مسائل فرهنگی و اجتماعی است.
شهردار مشهد افزود: شهر مقدس مشهد، در 30 سال اخیر، گسترش زیادی داشته و شاید تا حدی این توسعه شتابان نیز بوده و همین امر به مسئولان شهری، فرصت کافی برای برنامه‌ریزی را نداده؛ اما شهرداری مشهد در سال­های اخیر تلاش کرده است تا با تلاش مضاعف، کمبودها را از بین ببرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: رویکرد شهرداری، در قبال شهروندان مشهدی به هیچ وجه طبقاتی نیست؛ برای برنامه­ریزان شهری، بالای شهر با پایین شهر هیچ تفاوتی ندارد و وظیفه ما، خدمت‌رسانی یکسان به تمام شهروندان است؛ هرچند باید اعتراف کنم که کمبودها و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.
وی افزود: همواره تلاش کرده­ایم در برخورد با شهروندان، مدارا و ملاحظه را در دستور کار خود قرار دهیم و در زمینه نظارت بر کار مدیران شهری هم، افرادی صالح و امین به کار گرفته شده­اند تا در مرحله اول زمینه انحراف از بین برود و در مرحله بعد خطاها نیز به مدیران رده بالا منعکس شود.
وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری مشهد به هیچ وجه وارد دسته­بندی­های سیاسی نمی­شود؛ زیرا هدف اصلی ما خدمت‌رسانی به مردم مشهد است و تلاش می­کنیم با حفاظت از تمام ظرفیت­های شهرداری، از آنها فقط برای خدمت‌رسانی استفاده کنیم.
وی افزود: منطقه قاسم­آباد، نسبت به سایر مناطق در بسیاری از  زمینه­ها جلوتر است؛ کارهای عمرانی زیادی در این منطقه انجام شده و یا در دستور کار است برای مثال شبکه جمع­آوری فاضلاب در قاسم­آباد زودتر از سایر مناطق ایجاد شد.
در ادامه، حمید ضمیری، شهردار منطقه 10 مشهد، درباره مسائل خاص این منطقه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات این منطقه، وجود اراضی بلاتکلیف است طبق ماده 110 قانون، اگر مالکان در مورد اراضی خود تعیین تکلیف نکنند، شهرداری طرح­های موقت بر روی این زمین­ها انجام می­دهد.
وی افزود: یکی از این طرح­های موقت، نهال‌کاری بر روی این زمین­ها است، البته هدف نهایی شهرداری این است که مالکان را در راستای طرح تفصیلی شهرداری مجاب کند تا زودتر تکلیف زمین را مشخص کنند؛ البته تمام هزینه­های انجام گرفته از سوی شهرداری از مالکان اخذ می­شود.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه قاسم­آباد، نسبت به توسعه فضای سبز حساسیت خاصی داشته­ایم؛ در سه سال گذشته، 23 پارک محلی ایجاد شده است و 10پارک نیز در دست احداث است، که با نهایی شدن آنها، مجموع بوستان­های منطقه، به اندازه کل بوستان‌های ایجاد شده در منطقه در سال‌های گذشته است.
وی در پایان افزود: با آنکه ایجاد فضاهای ورزشی، وظیفه مستقیم شهرداری نیست، اما در منطقه قاسم‌آباد 40 زمین ورزشی ایجاد شده و یک فضای ورزشی مسقف نیز در دست احداث است، دو سوله ورزشی نیز واقع در میدان مادر و انتهای بلوار اندیشه به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول