اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افزایش رشته‌های مرکز علمی ـ کاربردی هلال احمر زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌های علمی ـ کاربردی هلال‌احمر زاهدان افزایش می‌یابد.

افزایش رشته‌های مرکز علمی ـ کاربردی هلال احمر زاهدان
رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال‌ حاضر 90 دانشجو در مقطع کاردانی رشته‌های مرکز علمی ـ کاربردی جمعیت هلال‌احمر زاهدان مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: به منظور تقویت بنیه امدادی و تربیت نیروی امدادگر متخصص در سطح استان سیستان و بلوچستان و بهره‌گیری از توان آنان در بروز سوانح و حوادث این رشته‌ها راه‌اندازی شده است.
مدیرکل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: رشته‌هایی که اکنون در مرکز علمی ـ کاربردی جمعیت هلال‌احمر زاهدان ارائه می‌شود، شامل دو دوره امداد و سوانح و یک دوره آتش نشانی بوده که در مقطع کاردانی است.
راشکی با بیان اینکه تعداد رشته‌های این مرکز در آینده افزایش می‌یابد، گفت: تعداد رشته‌هایی که در آینده‌ای نزدیک به تعداد رشته‌های این مرکز آموزشی افزوده می‌شود، در مقاطع کارشناسی و کاردانی است.
وی ادامه داد: رشته‌های کاردانی جلب مشارکت‌های مردمی، کارشناسی مدیریت عملیات امداد و نجات و مدیریت عملیات امداد در سوانح گرایش سوانح طبیعی از جمله رشته‌هایی است که در حال پیگیری برای ارائه در این مرکز است.
مدیرکل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمامی مدرسان و کادر آموزشی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جمعیت هلال‌احمر زاهدان از اساتید مجرب و کاردان برگزیده شده‌اند و کیفیت این کلاس‌ها نسبت به سایر نقاط کشور از سطح قابل قبولی برخوردار است.
راشکی یادآور شد: تعداد رشته‌های کاردانی امداد و سوانح و آتش نشانی (گرایش نجات) از بهمن ماه سال‌جاری به صورت ترمی نیز در مرکز علمی ـ‌ کاربردی زاهدان ارائه می‌شود.
وی گفت: تمامی مدارک اعطایی به دانشجویان این مرکز از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین شورای عالی برنامه‌ریزی مورد تأیید است.
مدیرکل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: مرکز علمی ـ کاربردی جمعیت هلال‌احمر زاهدان از بهمن سال 89 فعالیت خود را آغاز و به صورت پودمانی در سه مقطع کاردانی دانشجو پذیرش کرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول