اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال

هلال احمر قم به میهمانی شیروان می‌رود

خبرگزاری فارس: هلال احمر قم در نهمین هفته پیکارهای لیگ دسته اول والیبال کشور این هفته برای تلافی دو شکست اخیر خود به مصاف تیم والیبال هیئت شیروان می‌رود.

هلال احمر قم به میهمانی شیروان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم والیبال هلال احمر قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه این هفته مقابل تیم والیبال هیئت شیروان به میدان می‌رود، تیمی که در دیدار رفت موفق به شکست آن در شهر مقدس قم شده است.
شاگردان علیرضا خوشرویی بعد از اینکه در خانه از سد تیم‌های والیبال شفق اردکان یزد و هیئت شیروان گذشتند اما ناباورانه بازی برده در خانه را به تیم والیبال شهرداری زاهدان باختند و البته هفته گذشته نیز در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در خانه مقابل تیم گل گهر سیرجان ناکام بودند و به شکست سنگین سه بر صفر تن دادند.
در این دیدار که در سالن اختصاصی تیم والیبال هیئت شیروان برگزار خواهد شد و قطعا علاقه‌مندان به والیبال و هوادار تیم والیبال هیئت شیروان از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند، شاگردان علیرضا خوشرویی در تیم هلال احمر قم در تلاش برای صعود از مرحله گروهی برابر میزبان کار سختی دارند زیرا خبرها حاکی از این است که تماشاگران شیروانی ازدحام زیادی در سالن مسابقه ایجاد می‌کنند و هر میهمانی که به مصاف هیئت شیروان می‌رود کار بسیار سختی دارد.
تیم والیبال هلال احمر قم پیش از این در خانه موفق به شکست تیم‌های والیبال هیئت شیروان و شفق اردکان شده است و البته یک بار نیز در بازی خارج از خانه موفق شد تیم والیبال آینده سازان قزوین را شکست دهد.
این در حالی است که والیبالیست‌های هلال احمر قم در دو بازی گذشته در خانه میزبان تیم‌های والیبال شهرداری زاهدان و گل گهر سیرجان بوده‌اند و در این دیدار‌ها که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بودند بازی را به میهمانان خود واگذار کردند تا یک امتیاز از باخت سه بر دو مقابل تیم شهرداری زاهدان به دست بیاورند اما در دیدار برابر تیم گل گهر امتیازی نگرفتند.
والیبالیست‌های هلال احمر قم که از هفت بازی قبل خود 9 امتیاز در کارنامه دارند، در تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی قطعا تلاش زیادی انجام خواهند داد تا به برتری دست یافته و در نهایت چهارمین بازی خارج از خانه این فصل را با کسب چهارمین پیروزی در مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به پایان برسانند.
هلال احمر قم تا پایان دور رفت پیکارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور دارای 9 امتیاز و دارنده رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور است و امید زیادی به صعود دارد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول