اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست سیرجان:

9 قلاده سگ گرگ در سیرجان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست سیرجان گفت: 9 قلاده سگ گرگ در بخش پاریز سیرجان کشف شد.

9 قلاده سگ گرگ در سیرجان کشف شد
غلامرضا دهیادگاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: 9 قلاده سگ گرگ در بخش پاریز سیرجان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: فردی با نگهداری یک قلاده گرگ در خانه اقدام به تولید و تربیت سگ گرگ می‌کرده که توسط مأموران محیط زیست دستگیر شد.  
دهیادگاری با اشاره به کشف 9 قلاده سگ‌گرگ از این فرد بیان داشت: پرونده وی پس از سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شده است.
وی از آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی مسئله مهم حفظ محیط زیست توسط مردم خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری مردم 60 قطعه پرنده شکاری مانند عقاب‌، سارگبه‌، جغد‌، شاهین و پیقو به محیط زیست سیرجان تحویل دادند.
دهیادگاری با اشاره به اینکه این مقدار تحویلی سه برابر افزایش داشته است، عنوان کرد: در سال گذشته 20 قطعه پرنده تحویل محیط زیست سیرجان شد.
رئیس محیط زیست شهرستان سیرجان گفت: طی هفته گذشته 30 قطعه کبک توسط مردم در محیط زیست رها شده و 53 هزار هکتار منطقه شکار ممنوعه گودغول این شهرستان از وضعیت مطلوبی با همکاری مردم و شکارچیان برخوردار است.
دهیادگاری اذعان داشت: در سال جاری 163 مورد احداث طرح‌های بهره‌برداری بوده که با توجه به رعایت حفظ محیط زیست و اجرای طرح در نزدیکی منطقه مسکونی یا روی سفره‌های آب زیرزمینی 26 مورد مخالفت شده است.
وی افزود: در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 135 نفر روزگشت کنترل مناطق مختلف انجام شد و بیش از 50 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول