اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دهه فجر صورت می‌گیرد

تحقق 100 درصدی اشتغال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از تحقق 100 درصدی میزان تعهد اشتغال استان زنجان تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

تحقق 100 درصدی اشتغال در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد دوشنبه‌ شب در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشتغال کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام داده است به گونه‌ای که جلسات این کار گروه به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: اشتغال از مهم‌ترین موضوعات کشور محسوب می‌شود که ایجاد زمینه اشتغال برای 2 میلیون و 500 نفر در سال جاری بر اهمیت این موضوع می‌افزاید.
استاندار زنجان با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال برای 40 هزار و 400 نفر در استان زنجان بیان داشت: تحقق 86 درصدی تعهد استان تا کنون نشان از همت و تلاش مسئولان در این زمینه دارد.
وی بر ضرورت تحقق اشتغال استان تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در سال گذشته 132 درصد در استان زمینه اشتغال ایجاد شد.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه بانک‌های عامل باید در زمینه ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی همت کنند، افزود: تسریع در ارائه تسهیلات موجب روند مطلوب تعهد استان در زمینه اشتغال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا پایان دهه فجر تعهد صد درصدی اشتغال استان محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: این امر با تلاش و همت بانک‌های عامل زودتر محقق می‌شود.
استاندار زنجان از پایداری و حرفه‌‌آموزی به عنوان مشخصه بارز مشاغل خانگی نام برد و ابراز داشت: مدیریت صحیح تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه شده به متقاضیان در راستای ایجاد مشاغل خانگی برای اشتغالزایی نقشی مهم در عملیاتی کردن تعهدات ایجاد اشتغال دستگاه‌ها ایفا می‌کند.
وی با اشاره به حل مشکل ضامن متقاضیان دریافت تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی گفت: با تاکیدات رئیس جمهور وجود یک ضامن بدون قید کارمند برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی کافی است.
رئوفی‌نژاد بر ضرورت توجه به مشاغل خانگی در روستاها و شهرهای این استان، تاکید کرد و گفت: اشتغال خانگی در روستاها باید مدیریت و ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد مشاغل خانگی موفقیت‌های مطلوبی به دست آمده است، یادآور شد: باید برنامه‌ریزی‌های استان بر مبنای ایجاد تعهد اشتغال ادامه یابد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول