اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری زنجان تاکید کرد

همکاری مسئولان در تکمیل پرسشنامه‌های راستی‌ آزمایی اشتغال

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری زنجان بر ضرورت همکاری فرمانداری‌ها و مسئولان شهرستانی در زمینه تکمیل پرسشنامه‌های راستی آزمایی از بنگاه‌های زود بازده استان زنجان تاکید کرد.

همکاری مسئولان در تکمیل پرسشنامه‌های راستی‌ آزمایی اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین امیدمقدم دوشنبه‌ شب در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار داشت: استان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ایجاد تعهد اشتغال در سال جاری انجام داده است.
وی با بیان اینکه طبق اعلام وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی باید زمینه راست آزمایی میزان تعهد اشتغال استان‌ها صورت گیرد، افزود: استان نیز همگام با کشور راستی آزمایی میزان اشتغال ایجاد شده از سوی بنگاه‌های اقتصادی را آغاز کرده است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری زنجان از اعزام تیم‌های آماری استان زنجان برای راستی آزمایی میزان تعهدات بنگاه‌های زود بازده اقتصادی خبر داد و افزود: این تیم‌ها تشکیل شده است.
وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌های آمارگیری در استان خبر داد و بیان داشت: این تیم‌ها با نظارت‌های انجام شده به مراکز مختلف مراجعه و فرم‌های مربوط به این مراکز را تکمیل می‌کنند.
امید مقدم با بیان اینکه تیم‌های استان به این مراکز مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پرسشنامه‌های مورد نظر برای این بنگاه‌ها تکمیل شده و همچنان برای مابقی بنگاه‌ها ادامه دارد.
وی با اشاره به مراجعه حضوری تیم‌های آمارگیری استان به بنگاه‌های زود بازده اقتصادی خاطرنشان کرد: پرسشنامه‌های تکمیل شده در مرکز استان بازبینی شده و نظارت‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری زنجان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 24 دی ماه سال جاری همه پرسشنامه‌ها تکمیل و اقدامات صورت گرفته به کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارائه می‌شود.
وی بر ضرورت همکاری فرمانداری‌ها و مسئولان شهرستانی در زمینه تکمیل پرسشنامه‌ها تاکید کرد و گفت: همکاری‌های مناسب موجب اجرای مطلوب این طرح می‌شود.
امید مقدم ارائه آمار دقیق و مناسب را از راهکارهای راستی آزمایی مناسب در استان عنوان کرد و افزود: نظارت‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول