اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

از ظرفیت‌های نهبندان برای اشتغال‌زایی استفاده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید از تمامی استعدادها و ظرفیت‌های نهبندان در راستای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

از ظرفیت‌های نهبندان برای اشتغال‌زایی استفاده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان، اظهار داشت: امروزه دغدغه اصلی مسئولان و دولتمردان بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری است.
وی با بیان اینکه دولت تاکنون اقدامات و گام‌های موثری در راستای اشتغال برداشته است، تصریح کرد: در بحث اشتغال تمامی دستگاه‌های اجرایی دخیل هستند.
فرماندار نهبندان یادآور شد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید از تمامی استعدادها و ظرفیت‌های نهبندان در راستای اشتغال‌زایی در نهبندان استفاده کنند.
شرافتی رسالت اصلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بحث اشتغال و پایداری آن عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی که ریشه در بیکاری دارد، باید اشتغال ایجاد کنیم که این نهاد در راستای تحقق این مهم پیشتاز است.
وی، بحث اشتغال را تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی خانواده‌ها دانست و یادآور شد: توجه به اشتغال و تکریم قشر کارگر و کارفرما از هنرها و وظایف خطیر این نهاد است که باید بیش از پیش به آن توجه داشت.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان نیز در این مراسم، اظهار داشت: در سفر سوم هیئت دولت اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال به سه دستگاه اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اختصاص یافت.
حمید بهادری ادامه داد: تاکنون بیش از 80 درصد این اعتبارات توسط سه دستگاه مربوطه جذب شده و اشتغال‌های خوبی در سطح شهرستان نهبندان ایجاد شده است.
وی گفت: از مجموع یک‌ هزار و 541 نفر میزان اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان آذرماه امسال تعداد یک‌ هزار و 141 نفر یعنی 75 درصد توسط ادارات نهبندان محقق شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان اظهار داشت: از مجموع 2 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبارات خوداشتغالی در نظر گرفته شده برای کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تاکنون مبلغ یک ‌میلیارد و 680 میلیون ریال طبق مصوبه کمیته تخصصی اشتغال نهبندان به منظور اخذ تسهیلات از بانک ملی مصوب و معرفی متقاضیان در حال انجام است.
بهادری تصریح کرد: برای مشاغل خانگی شهرستان نیز مبلغ 39 میلیارد ریال اعتبار مصوب و به نهبندان در این راستا اختصاص داده شده است که از این حیث نهبندان در خراسان‌جنوبی مقام سوم را داراست.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول