اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

تحقق 70 درصدی اشتغال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: امسال از 40 هزار و 400 شغل سهم استان زنجان 70 درصد محقق شده است.

تحقق 70 درصدی اشتغال در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع مردم شریف‌آباد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه امسال 228 پروژه با 114 میلیارد تومان اعتبار در قالب ستاد عمران شهری در استان زنجان در حال اجرا است، اظهار داشت: در روستاها نیز یک هزار و 908 پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه همه خواسته‌های مردم شریف‌آباد به حق و منطقی است، افزود: کمیته‌ای برای کارشناسی و بررسی مشکلات این منطقه تشکیل شده و کارها را دنبال می‌کند.
استاندار زنجان از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات شریف‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: همه موارد گفته شده بررسی و توسط کمیته پیگیری می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود به حرکت مردم در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز ما شاهد افول اقتصادی و ورشکستگی کشورهای اقتصادی جهان هستیم.
رئوفی‌نژاد اضافه کرد: کشور آمریکا 10 سال پیش به مردم سراسر جهان از جمله ایران زورگویی می‌کرد، ولی وضعیت امروز این کشور با سال‌های قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
استاندار زنجان با بیان اینکه امروز جهان گرفتار تلاطم اقتصادی شده است، یادآور شد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آرامش است.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور افزود: امروز بعد از گذشت یک سال از اجرای این قانون آثار و نتایج پر برکت آن در همه عرصه‌ها دیده می‌شود.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه استان زنجان امسال و در چند سال گذشته در بحث مسکن در شهرها و روستاها اقدامات وسیعی صورت داده است، افزود: زنجان جزو نخستین استان‌هایی است که در دهه فجر همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن مسکن‌دار شدن می‌گیرد.
استاندار زنجان به اجرای موفق و نتایج مثبت هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: امروز بیش از 100 کشور جهان از ایران درخواست کردند تا تدبیر و برنامه هدفمندی یارانه‌ها را در اختیار آنان قرار دهد.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر دو کار بسیار بزرگ اجرای طرح هادی روستایی و نوسازی مسکن روستایی به عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تهیه و اجرای طرح هادی و نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به همت مسئولان بنیاد مسکن استان به سرعت در حال اجرا است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه استان زنجان امسال و در چند سال گذشته در بحث مسکن در شهرها و روستاها اقدامات وسیعی صورت داده است، افزود: تلاش همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول