اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

تسهیلات مشاغل خانگی به‌زودی تامین می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: به‌زودی تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان از محل بنگاه‏های زودبازده تامین می‏شود.

تسهیلات مشاغل خانگی به‌زودی تامین می‏شود
سعید افشارنادری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: اشتغالزایی از اهمیتی خاص برخوردار است و ماموریت ویژه‏ای را بر عهده ما در خصوص پیگیری این موضوع می‏گذارد.
وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناهای موجود، دستگاه‏های اجرایی باید ماموریت و نقش خود را به خوبی ایفا کنند و پیگیری‏های لازم را انجام دهند و تا رسیدن به نقطه ایده‏آل، تلاش و ساماندهی را در دستور کار خود داشته باشند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: دستگاه‏های اجرایی این شهرستان باید در خصوص ارائه آمار اشتغالزایی‏ که نسبت به تعهدات استانی خود داشته‏اند، اقدام کرده و آمار شغل‏های ایجاد شده در این شهرستان را به‏روز در سامانه "رصد" به ثبت برسانند.
افشارنادری گفت: این اقدام باید انجام شود تا بتوانیم جمع‏بندی‏ها، برنامه‏ریزی‏ها و گزارش‏های لازم را در خصوص نحوه عملکرد و تعداد مشاغل دقیق ایجاد شده در زمینه‏های مختلف از طرف دستگاه‏های مختلف به نهادهای استانی ارایه دهیم.
وی افزود: هدف اصلی در بحث مشاغل و اشتغالزایی این است که موانع پیش‏رو را از میان برداریم و به تعهدات خود جامه عمل پوشانده و فراتر از سقف تعهدات عمل کنیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: ارزیابی‏های مختلف در بحث مشاغل در شهرستان باید انجام شود و جفایی در حق هیچ دستگاهی صورت نگیرد و استاندارد و سطح ظرفیت‏های اشتغالزایی شهرستان پایین نیاید.
افشارنادری تصریح کرد: هر دستگاهی باید به طور جداگانه در زمینه اطلاع‏رسانی و ثبت اطلاعات، ساماندهی‏ و تفکیک‏ آمارهای خود اقدام کرده و این فعالیت‏ها را با دستگاه‏های استانی نیز هماهنگ کند.
وی گفت: دستگاه‏های اجرایی فیروزکوه باید با ابلاغیه‏های لازم، سهمیه‏های مستقل خود را مشخص کنند و در سامانه رصد به ثبت برسانند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: به‌زودی تسهیلات مشاغل خانگی از محل بنگاه‏های زودبازده تامین می‏شود و مسئولان باید به گونه‏ای با بانک‏ها توافق کنند که با توجه به تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات در این بخش تعادل منطقی به وجود آید.
افشارنادری ادامه داد: دستگاه‏ها نباید مازاد بر تعهدات و اعتبارات خود ثبت‏نام کنند و افرادی را که واجد شرایط هستند، در اولویت قرار دهند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: در صورت نیاز، دستگاه‏های اجرایی باید با انجام مکاتبه‏ای با نهادهای استانی، این موضوع را مطرح کنند که هماهنگی‏های لازم بین تعداد متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی و میزان اعتبارات موجود در بانک‏ها وجود ندارد تا از طریق استان این مشکل رفع شود.
انتهای پیام/ح10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول